Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 07:23Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 07:55Godmorgon världen! Strålande sol med lite svag vind. Strax bör det av till Nyköping för ett besök hos syrran och svågern. Ha en bra dag!
Godmorgon världen! Strålande sol med lite svag vind. Strax bör det av till Nyköping för ett besök hos syrran och svågern. Ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 08:49Kollar TV4 Nyhetsmorgon. Häpnar när de under en gästs namn skriver att han är "bibliotikarie". Herrejisses! Vart är världen på väg? 😉
Lite putt över att de inte lagt upp Eurovision-finalen på svt play.
Kollar TV4 Nyhetsmorgon. Häpnar när de under en gästs namn skriver att han är "bibliotikarie". Herrejisses! Vart är världen på väg? 😉
Lite putt över att de inte lagt upp Eurovision-finalen på svt play.
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 09:21God Morgon! "Inte ett moln, så långt ögat kan nå" NJUTER 😀
http://www.youtube.com/watch?v=q2YHsOaZeQk&feature=related
God Morgon! "Inte ett moln, så långt ögat kan nå" NJUTER 😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 12:02vad alla är uppe tidigt man måste ju passa på och ta sovmorgon;)
vad alla är uppe tidigt man måste ju passa på och ta sovmorgon;)
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 13:27Kat: Det kan ju ha berott på reprissändningen som gick halva förmiddagen? 😉
Kat: Det kan ju ha berott på reprissändningen som gick halva förmiddagen? 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 14:36Nja, fast inga andra program väntar ju på reprisen och det ligger fortfarande inte ute så det tror jag inte. Kollade iaf slutet på tv men kanske inte riktigt lika spännande såhär i efterhand...
Nja, fast inga andra program väntar ju på reprisen och det ligger fortfarande inte ute så det tror jag inte. Kollade iaf slutet på tv men kanske inte riktigt lika spännande såhär i efterhand...
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 05:34God Morgon!
Solsken över Kallhäll, ska åka till jobbet strax och sen blir det träning i kväll. Såret vid knät stramar och jag ska ta det lugnt. Ha en toppendag alla singlor och singlar 🙂
God Morgon!
Solsken över Kallhäll, ska åka till jobbet strax och sen blir det träning i kväll. Såret vid knät stramar och jag ska ta det lugnt. Ha en toppendag alla singlor och singlar 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 08:04Morrn från ett molnigt Kungsholmen. Idag blir det halvdag och sedan boule med jobbet på Djurgården. 😀
Morrn från ett molnigt Kungsholmen. Idag blir det halvdag och sedan boule med jobbet på Djurgården. 😀
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 06:56God Morgon 🙂
Solen skiner (H)
Jag är ledig 🙂
Jag har träningsverk 😀
Jag ska hämta ett kylskåp idag 🙂
Min pappa hjälper mig hämta kylskåpet 😀
God Morgon 🙂
Solen skiner (H)
Jag är ledig 🙂
Jag har träningsverk 😀
Jag ska hämta ett kylskåp idag 🙂
Min pappa hjälper mig hämta kylskåpet 😀