Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 05:22God Morgon!
Mulet i Kallhäll men jag är uppe och har packat det sista och kollat listan. Jobb och sen färd till Blidö med Celos i kväll. Ha en bra dag, några av er ser jag i helgen och ni andra får sköta om er 🙂
God Morgon!
Mulet i Kallhäll men jag är uppe och har packat det sista och kollat listan. Jobb och sen färd till Blidö med Celos i kväll. Ha en bra dag, några av er ser jag i helgen och ni andra får sköta om er 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 06:13God morgon från ett grå kallt Södertälje.
Hoppas ni får en kanon helg på Blidö.
God morgon från ett grå kallt Södertälje.
Hoppas ni får en kanon helg på Blidö.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 07:06Morrn...
Den här dagen börjar INTE bra! (#) Jag hoppas det händer något bra som kanske kan få mig att le åtminstone ett ögonblick. För just nu vill jag bara döda...
Morrn...
Den här dagen börjar INTE bra! (#) Jag hoppas det händer något bra som kanske kan få mig att le åtminstone ett ögonblick. För just nu vill jag bara döda...
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 09:08Skickar en boxboll och en kram till Nina! (L)
Skickar en boxboll och en kram till Nina! (L)
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 21:12när jag får tag på en tvåa (eller kanske en trea!?) ska jag ha en boxboll i taket!
när jag får tag på en tvåa (eller kanske en trea!?) ska jag ha en boxboll i taket!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 04:58Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 07:33Gomorron!
Igår la jag mig i normal läggtid, somnade nog redan före 23. Nu är jag tröttare än nånsin. (#) Ska nog återgå till att lägga mig runt 01...
Nu ska jag lämna barnen i skolan, sen ska jag ut och cykla med ett par kompisar. Vi ska ta några hemska
Gomorron!
Igår la jag mig i normal läggtid, somnade nog redan före 23. Nu är jag tröttare än nånsin. (#) Ska nog återgå till att lägga mig runt 01...
Nu ska jag lämna barnen i skolan, sen ska jag ut och cykla med ett par kompisar. Vi ska ta några hemska
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 08:59Morrn från ett regnigt Blidö...
Morrn från ett regnigt Blidö...
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:52Jajjamän, jag är död nu. Vill ni komma på min begravning?
Jajjamän, jag är död nu. Vill ni komma på min begravning?
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2012, 15:57Får vi kaffe?
Får vi kaffe?