Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 16:03Kaffe går att ordna...
Kaffe går att ordna...
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 08:31God Morgon!
Va tyst det är, ingen kö till toaletten, jag får hälla upp kaffet själv, inget snack om dagens planer för träning och måltider.........
Det är farligt med sällskap, man kan vänja sig.
God Morgon!
Va tyst det är, ingen kö till toaletten, jag får hälla upp kaffet själv, inget snack om dagens planer för träning och måltider.........
Det är farligt med sällskap, man kan vänja sig.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 08:55Morrn! Ja man får folk omkring sig abstinens. Likaså folk som pratar när man gått och lagt sig. Hur ska vi klara oss Camilla?
Morrn! Ja man får folk omkring sig abstinens. Likaså folk som pratar när man gått och lagt sig. Hur ska vi klara oss Camilla?
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 08:59Vi har ju helgen att se fram emot men jag är orolig för de andra.......
Vi har ju helgen att se fram emot men jag är orolig för de andra.......
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 09:00Mmm...vi kanske får ha ett sånt där efterkris möte eller nåt. 🙂
Mmm...vi kanske får ha ett sånt där efterkris möte eller nåt. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 04:51Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 05:36God morgon!
God morgon!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 07:00Gomorron!
Jag är trött!! (#) Jag vill såååva!!
Gomorron!
Jag är trött!! (#) Jag vill såååva!!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 07:00Goder Morgon alla !!
Idag är en bra dag. Idag är det dag två i mitt nya liv :D(L)
Goder Morgon alla !!
Idag är en bra dag. Idag är det dag två i mitt nya liv :D(L)
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 07:14Kan du dela med dig lite av ditt goda humör, Micke? Jag har just torkat mjölk från soffan... (#)
Kan du dela med dig lite av ditt goda humör, Micke? Jag har just torkat mjölk från soffan... (#)