Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:51Nina gör som hon blir tillsagd... hon har slutat röka alltså? 😀
Nina gör som hon blir tillsagd... hon har slutat röka alltså? 😀
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:18Det är lite si och så med den saken just nu... (#)
Det är lite si och så med den saken just nu... (#)
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:58Som sagt var, sådan dotter, sådan mor. Eller möjligen tvärtom... 😉
Som sagt var, sådan dotter, sådan mor. Eller möjligen tvärtom... 😉
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 07:01Uppe med tuppen!
Uppe med tuppen!
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 07:02Sovmorgon is da shit! 😀
Man borde vara ledig på onsdagarna VARJE vecka. 😉
Nu till stallet med språng!
Sovmorgon is da shit! 😀
Man borde vara ledig på onsdagarna VARJE vecka. 😉
Nu till stallet med språng!
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 07:05GoMorron! Varför kan man inte sova till åtta iallafall när man är ledig?Undrar om man ska mysa ner i sänger en stund till..
GoMorron! Varför kan man inte sova till åtta iallafall när man är ledig?Undrar om man ska mysa ner i sänger en stund till..
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 07:25Morrn! När jag kom ner till tvättstugan var maskinerna inte tömda :@
Sen insåg jag att personen i fråga hade glömt nyckel på bordet i tvättatugan och således inte kunnat ta sig in och hämta tvätten.
Morrn! När jag kom ner till tvättstugan var maskinerna inte tömda :@
Sen insåg jag att personen i fråga hade glömt nyckel på bordet i tvättatugan och således inte kunnat ta sig in och hämta tvätten.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 07:26Morgens! Sista fixet, en takeaway kaffe, hämta resesällskapet sen bär d av till Norje 😉
Morgens! Sista fixet, en takeaway kaffe, hämta resesällskapet sen bär d av till Norje 😉
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 07:42Ha det sp trevligt Skye. 😀
Ha det sp trevligt Skye. 😀
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 08:01Kaffet är snart klart, laddar inför cykelpass modell längre 🙂 Vilket inte är så långt i år..... (#)
Kaffet är snart klart, laddar inför cykelpass modell längre 🙂 Vilket inte är så långt i år..... (#)