Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 08:11Morrn morrn gott folk 🙂
Morrn morrn gott folk 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 08:22God morgon, frukosten på G, vänta in syster yster för en cykel tur.
God morgon, frukosten på G, vänta in syster yster för en cykel tur.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 09:32God morgon!
Jag har sovit, drömt, blivit väckt av grannarna, somnat om, sovit lite till och nu är det dags för frukost.
God morgon!
Jag har sovit, drömt, blivit väckt av grannarna, somnat om, sovit lite till och nu är det dags för frukost.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 10:28Vaknade i morse pigg och fräsch. Totalt oförtjänt. Min hesa röst har gått från beslöjad och sexig till näst intill obefintlig (den försvann i söndags och festande gör uppenbarligen inte rösten bättre). Grogghagga var ett omdöme om hur jag låter som jag fi
Vaknade i morse pigg och fräsch. Totalt oförtjänt. Min hesa röst har gått från beslöjad och sexig till näst intill obefintlig (den försvann i söndags och festande gör uppenbarligen inte rösten bättre). Grogghagga var ett omdöme om hur jag låter som jag fi
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 13:59Råkade stöta till en tjej på stan inatt vilket slutade i en dejt och en puss.
Sen vaknade jag 🙁
Råkade stöta till en tjej på stan inatt vilket slutade i en dejt och en puss.
Sen vaknade jag 🙁
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 14:25Håsen: 🙁
Det där kändes som ett inlägg för frustrationstråden snarare än i GOD morgontråden...
Det kanske är TUR för mig att jag aldrig minns några drömmar?
Håsen: 🙁
Det där kändes som ett inlägg för frustrationstråden snarare än i GOD morgontråden...
Det kanske är TUR för mig att jag aldrig minns några drömmar?
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 15:49Fan, jag har sovit på soffan i eftermiddag.
God morgon...eller nått. 🙁 (t-)
Fan, jag har sovit på soffan i eftermiddag.
God morgon...eller nått. 🙁 (t-)
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 07:01Goder Morgon och välkomna till en dag med vackert väder och en sakta stigande värme !
Dessvärre så vart det ingen cykling idag men kommer att bli desto mer av den varan snart.Så upp och hoppa allihopa med ett leende på läpparna ! Det är bara två dagar
Goder Morgon och välkomna till en dag med vackert väder och en sakta stigande värme !
Dessvärre så vart det ingen cykling idag men kommer att bli desto mer av den varan snart.
Så upp och hoppa allihopa med ett leende på läpparna ! Det är bara två dagar
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 07:41Morrn! Från ett soligt Stockholm. Hoppas den får vara synlig ett tag nu. Bara en dag kvar till helg! Bäst att packa regnkläderna till HV på söndag.
Morrn! Från ett soligt Stockholm. Hoppas den får vara synlig ett tag nu. Bara en dag kvar till helg! Bäst att packa regnkläderna till HV på söndag.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 08:31God Morgon!
Äter frukost efter ett bra nattpass, Stockholm är så vackert på nätterna om sommaren. Sent i går kväll så lös en nästan fullmåne över Globen och sen lös den uppstigande solen på husen på andra sidan Årstaviken.
God Natt!
God Morgon!
Äter frukost efter ett bra nattpass, Stockholm är så vackert på nätterna om sommaren. Sent i går kväll så lös en nästan fullmåne över Globen och sen lös den uppstigande solen på husen på andra sidan Årstaviken.
God Natt!