Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 05:40godmorgon så var det måndagsmorgon igen och dags att åka och jobba!
godmorgon så var det måndagsmorgon igen och dags att åka och jobba!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 05:57Godmorgon!
Solen lyser, jag funderar om jag har packat allt eller inte. Nåja det visar sig. Snart bär det av. 🙂
Godmorgon!
Solen lyser, jag funderar om jag har packat allt eller inte. Nåja det visar sig. Snart bär det av. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 06:31Helen: Va? Är det måndag? Inte i Sollentuna iaf. (H)
Helen: Va? Är det måndag? Inte i Sollentuna iaf. (H)
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 07:03God Morgon från ett soligt Kallhäll!
Ska packa klart jag med innan avfärd mot Motala, jag letar fortfarande efter några cykelkilometer men jag tror att det räcker med de jag har. Nästa gång..........
God Morgon från ett soligt Kallhäll!
Ska packa klart jag med innan avfärd mot Motala, jag letar fortfarande efter några cykelkilometer men jag tror att det räcker med de jag har. Nästa gång..........
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 08:50Gomorron!
Jag somnade inatt, sittandes i soffan med datorn i knät. 😉 Nu är jag trött! *gäsp*
Gomorron!
Jag somnade inatt, sittandes i soffan med datorn i knät. 😉 Nu är jag trött! *gäsp*
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 09:37God morgon!
Var på trevlig studentskiva för systerson i Stockholm igår!
Idag ska jag med barnen på leksaksmuseum.
God morgon!
Var på trevlig studentskiva för systerson i Stockholm igår!
Idag ska jag med barnen på leksaksmuseum.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 16:21min vecka är inte som alla andras! 😉
min vecka är inte som alla andras! 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 07:54Morrn! Någon som har en åsikt om biologiska museet på Djurgården?
Morrn! Någon som har en åsikt om biologiska museet på Djurgården?
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 08:17Det är djuriskt.............. hmmm ..... går och lägger mig nu
Det är djuriskt.............. hmmm ..... går och lägger mig nu
Quote from Rasmus Olsson on 10 June 2012, 08:38Vackert hus, men utställningen känns... omodern.
Vackert hus, men utställningen känns... omodern.