Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 08:47Asch, var lite rädd för det. Lilltjejen vill egentligen till Naturhistoriska men jag tror varken hon eller jag pallar idag. Finns väl inte så många alternativ där det finns uppstoppade djur? Aquaria har jag tröttnat på och Skansen var vi på för ett par ve
Asch, var lite rädd för det. Lilltjejen vill egentligen till Naturhistoriska men jag tror varken hon eller jag pallar idag. Finns väl inte så många alternativ där det finns uppstoppade djur? Aquaria har jag tröttnat på och Skansen var vi på för ett par ve
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 09:30God morgon!
Dags att stoppa in hästen i en låda på hjul och susa söderut åt Vätternhållet till. Väljer dock att inte nalkas Linköping via Motala just idag, men vem vet? Kanske dyker jag upp där ändå när jag väl har häktat av släpet?
God morgon!
Dags att stoppa in hästen i en låda på hjul och susa söderut åt Vätternhållet till. Väljer dock att inte nalkas Linköping via Motala just idag, men vem vet? Kanske dyker jag upp där ändå när jag väl har häktat av släpet?
Quote from Rasmus Olsson on 10 June 2012, 09:57Lilltjejen kan ju uppskatta det mer än vad vi vuxna gör. Det är ju rätt många uppstoppade djur. Så gå dit ni.
Nej, åk! Ni ska ta en gammal språvagn dit och sen Caféspårvagnen hem med fika! Det kommer hon gilla.
Lilltjejen kan ju uppskatta det mer än vad vi vuxna gör. Det är ju rätt många uppstoppade djur. Så gå dit ni.
Nej, åk! Ni ska ta en gammal språvagn dit och sen Caféspårvagnen hem med fika! Det kommer hon gilla.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 11:39Fjärilsmuseet har mina tjejer gillat men jag har själv aldrig varit där.
Fjärilsmuseet har mina tjejer gillat men jag har själv aldrig varit där.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 11:45Fjärilshuset är ett bra tips för den som gillar att fotografera 😀
Fjärilshuset är ett bra tips för den som gillar att fotografera 😀
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:21tack Anna för det tipset!
tack Anna för det tipset!
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:43Varsågod! 😀
Vad var det för något du köpt i present till dig själv? *nyfiken*
Varsågod! 😀
Vad var det för något du köpt i present till dig själv? *nyfiken*
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:50en blixt till min kamera! 😉
http://nikon.se/sv_SE/product/speedlights/speedlight-sb-910
en blixt till min kamera! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 June 2012, 19:55Mer leksaker till folket!
Hittade äntligen en babyblå gaffel till min Pompino. Äntligen kan jag bygga klart den efter flera år. Bara tusen pengar.
BILD:http://www.on-one.co.uk/imgs/products/900x650_constWH/FOOOPV2-118-BLU-CAN_P1.JPG
Mer leksaker till folket!
Hittade äntligen en babyblå gaffel till min Pompino. Äntligen kan jag bygga klart den efter flera år. Bara tusen pengar.
BILD:http://www.on-one.co.uk/imgs/products/900x650_constWH/FOOOPV2-118-BLU-CAN_P1.JPG
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 05:53Jag kom upp ur sängen men det känns lite i benen. Inte så illa att jag inte tänker vara med i kväll på Runday. Ses vi?
Jag kom upp ur sängen men det känns lite i benen. Inte så illa att jag inte tänker vara med i kväll på Runday. Ses vi?