Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 06:04God morgon!
Här blir det full rulle med jobb och ett enklare träningspass på crosstrainern ikväll. Imorgon är det Parloppet och jag ska vara i toppform 🙂
God morgon!
Här blir det full rulle med jobb och ett enklare träningspass på crosstrainern ikväll. Imorgon är det Parloppet och jag ska vara i toppform 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 06:37God morgon, räknar ner dagarna, då det bara är dagar till första omgången av semester
God morgon, räknar ner dagarna, då det bara är dagar till första omgången av semester
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 07:13God morgon. Är tidig på jobbet men har svårt att riktigt komma igång med arbetet, så jag tittar in här en kort stund först 😉
God morgon. Är tidig på jobbet men har svårt att riktigt komma igång med arbetet, så jag tittar in här en kort stund först 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 07:19Skönt med ny arbetsvecka så man kan vila upp sig inför helgen! 😉
Skönt med ny arbetsvecka så man kan vila upp sig inför helgen! 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 07:25sov gott
sov gott
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 19:32Strongt Camilla att köra Runday idag efter din helg. Jag var inte där som du kanske märkte idag, men nästa måndag kör jag hårt igen. Ses vi då?
Strongt Camilla att köra Runday idag efter din helg. Jag var inte där som du kanske märkte idag, men nästa måndag kör jag hårt igen. Ses vi då?
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 21:32Jag såg inga bekanta singlar där idag......
Kommer troligen med nästa måndag, ska på hemligt uppdrag dagen efter så det gäller att vara beredd (H)
Jag såg inga bekanta singlar där idag......
Kommer troligen med nästa måndag, ska på hemligt uppdrag dagen efter så det gäller att vara beredd (H)
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 21:36Nu har jag missat två Rundaymåndagar av samma orsak, men nästa vecka planerar jag att vara med.
Nu har jag missat två Rundaymåndagar av samma orsak, men nästa vecka planerar jag att vara med.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 03:00Ses på Runday om två veckor. Jobbar även nästa måndag. Starkt jobbat Camilla. Några Rundayintervaller och maran kommer att gå som en dans.
Ses på Runday om två veckor. Jobbar även nästa måndag. Starkt jobbat Camilla. Några Rundayintervaller och maran kommer att gå som en dans.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 08:06Tack Roger, jag tror att det behövs några lång pass också.......
Jag kommer att köra övningarna från i går kväll, det ska bli kul att chocka Italienarna i Dolomiterna 😉
God Morgon! Läkarbesök idag för att se hur medicinen fungerar på lungorna. Sen kv
Tack Roger, jag tror att det behövs några lång pass också.......
Jag kommer att köra övningarna från i går kväll, det ska bli kul att chocka Italienarna i Dolomiterna 😉
God Morgon! Läkarbesök idag för att se hur medicinen fungerar på lungorna. Sen kv