Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 07:13Då får du cykla fort Bruse för om några minuter sticker vi till Bromma. Så håller vi tummarna för min lilla tjej som ska springa sitt första lopp - TumEliten.
Nu kommer solen (H)
Då får du cykla fort Bruse för om några minuter sticker vi till Bromma. Så håller vi tummarna för min lilla tjej som ska springa sitt första lopp - TumEliten.
Nu kommer solen (H)
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 07:25Godmorgon!
Här blåser det. Det räcker med det vindmotståndet som blir när man cyklar. Jag behöver inget extra. (#)
Godmorgon!
Här blåser det. Det räcker med det vindmotståndet som blir när man cyklar. Jag behöver inget extra. (#)
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 07:38God Morgon! Lugnt på Söder men mest mulet.
God Morgon! Lugnt på Söder men mest mulet.
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 07:46@Celos
Motvind härdar 🙂
@Celos
Motvind härdar 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2012, 07:47Heja lilltjejen!
Men köp henne en cykel så slipper hon springa.
Heja lilltjejen!
Men köp henne en cykel så slipper hon springa.
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2012, 07:48Tyvärr blire motvind hem, men medvind ut.
Tyvärr blire motvind hem, men medvind ut.
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 07:50Precis tvättat och pumpat cykeln för årets första utomhustur
Precis tvättat och pumpat cykeln för årets första utomhustur
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 08:23Heff: Det sägs så, men jag har inte märkt det än. 😉
Bruse: Då kommer det att ta lång tid för mig idag. Tur att 5-kampen inte börjar förrän 17:30.
Heff: Det sägs så, men jag har inte märkt det än. 😉
Bruse: Då kommer det att ta lång tid för mig idag. Tur att 5-kampen inte börjar förrän 17:30.
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2012, 08:24Men Celos, du ska ju inte cykla ensam. Bara ta rygg på nån stabil dragare.
Men Celos, du ska ju inte cykla ensam. Bara ta rygg på nån stabil dragare.
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 12:07godmorgon mulet här med, men efter långpromenad i går i stekande sol tar jag det lugnt innan femkampen..
godmorgon mulet här med, men efter långpromenad i går i stekande sol tar jag det lugnt innan femkampen..