Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon!

Solen strålar och snart får jag sluta. Att avsluta en femnättersintervall med ett 14 timmars och därefter köra 30 mil känns inte optimalt. Jag går och lägger mig istället.

Trots att jag hade glasögon på mig,v ar det nåt som sprätte upp i ögat, olja eller pop-corn. Behöver nog uppsöka akuten. Särskilt när jag bara har det ögat att se med.

Sov en stund du Roger, tror att det är bäst så.

Bruse, kolla upp ögat. Inte kul när något irriterar eller känns fel.

Godmiddag!
Helt rätt att sova innan bilkörning. Vill ju inte attt det skall hända dig något Roger.

Bruse: Om du inte redan varit på akuten så march iväg!

Varit där å ser suddigt, fick salva. Inga skador på hornhinnan eller nåt skräp. Dock några ögonfransar jag antagligen böjt till när jag kliade, så de ryckte hon bort.

appropå bilkörning.. när jag vaknade nu så tänkte jag på förr i tiden när jag efter denna sömn efter sista nattpasset satte mig och körde 35 mil.. efter varje arbetsperiod.. känns skönt..att bara sätta sig ute på gräsmattan idag 😉

Nyss vaknat efter att ha kommit hem. När jag la mig för att sova så kom det målare och började skrapa på fasaden.... lite svårt att somna då. Varför kan inte hantverkare jobba på natten när det är svalt? Började köra så sakta hemåt och efter ett par stopp

morrn morrn

HImmel Heff! Där var du riktigt tidig. 😉

Morrn från ett soligt Stockholm, än så länge i alla fall. 🙂

Klar blå himmel över Kallhäll 😀 Idag ska jag se min brorsons sista Mullespel och äta lunch på hans förskola, det brukar vara trevligt men senaste åren har det varit mulet och regnat så jag är lite förvånad över vädret. Det passar mina cykelplaner perfekt