Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:09Morron! God är den inte. (#) Tanken är att jag ska ut och cykla idag. Dagen börjar med att ett av mina barn plötsligt har slarvat bort sin cykelhjälm. Så nu vet jag hur det är att köra bil i cykelskor. Sen har inte mitt cykelsällskap hört av sig så jag si
Morron! God är den inte. (#) Tanken är att jag ska ut och cykla idag. Dagen börjar med att ett av mina barn plötsligt har slarvat bort sin cykelhjälm. Så nu vet jag hur det är att köra bil i cykelskor. Sen har inte mitt cykelsällskap hört av sig så jag si
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:10Ja, Maria, trött just idag. Lite dålig sömn då en liten en kom och trängdes i sängen...
Sen kom ALLA försent till jobbet - strömavbrott i stan (#)
Ja, Maria, trött just idag. Lite dålig sömn då en liten en kom och trängdes i sängen...
Sen kom ALLA försent till jobbet - strömavbrott i stan (#)
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 08:56God morgon. Vaknade, tittade på klockan och konstaterade förvånat 8.30! Sovit ut rejält så idag är jag pigg o stark 🙂
God morgon. Vaknade, tittade på klockan och konstaterade förvånat 8.30! Sovit ut rejält så idag är jag pigg o stark 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 09:06Kraxig morgon här, blåsten och pratet i går kväll gav den effekten. Och jag hade planerar på att cykla till jobbet idag, får se hur det känns efter KAFFE!
Kraxig morgon här, blåsten och pratet i går kväll gav den effekten. Och jag hade planerar på att cykla till jobbet idag, får se hur det känns efter KAFFE!
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2012, 09:08Nu blev jag nyfiken på hur det var att köra i cykelskor, jag ser hela grejen framför mig. Både lustigt och besvärligt.
Nu blev jag nyfiken på hur det var att köra i cykelskor, jag ser hela grejen framför mig. Både lustigt och besvärligt.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:08I den lilla byn jag kommer ifrån körde de tuffa killarna bil med skridskor på fötterna, när vi skulle till uterinken...
I den lilla byn jag kommer ifrån körde de tuffa killarna bil med skridskor på fötterna, när vi skulle till uterinken...
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:20Morning från ett grått Stockholm. Inte regngrått men ingen sol. Fast det gör inget idag. 4 dagar ledigt hägrar. 🙂
Morning från ett grått Stockholm. Inte regngrått men ingen sol. Fast det gör inget idag. 4 dagar ledigt hägrar. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 19:36Eftersom jag har SPD var det inte så farligt. 😉
Eftersom jag har SPD var det inte så farligt. 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 19:42Jag somnade om i morse hade läkarbesök turligt nog lät det från mobilen "wordfued" så jag kom i lagom tid till vårdcentralen men hela dagen blev konstig börja utan frukost och kaffe ändå stressade jag inte.
Jag somnade om i morse hade läkarbesök turligt nog lät det från mobilen "wordfued" så jag kom i lagom tid till vårdcentralen men hela dagen blev konstig börja utan frukost och kaffe ändå stressade jag inte.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 05:26Morrn morrn
Morrn morrn