Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 20:54om man inte träffa någon annan utstött vitlöksätare..
om man inte träffa någon annan utstött vitlöksätare..
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 23:52Om man äter två kilo vitlök om dan så är det nog inte bara de onda bakterierna som dödas..... Undrar hur magen tål det.
Om man äter två kilo vitlök om dan så är det nog inte bara de onda bakterierna som dödas..... Undrar hur magen tål det.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 06:25Godmorgon singelgruppen
Godmorgon singelgruppen
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 07:05Det känns som om jag haft sovmorgon men det beror nog bara på att jag lade mig tidigt igår, strax efter 22. Så skönt att få sova ut!
Det känns som om jag haft sovmorgon men det beror nog bara på att jag lade mig tidigt igår, strax efter 22. Så skönt att få sova ut!
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 08:08God morgon. Hua vad segt det var att gå upp idag. Kan bero på att jag kom idäng halv två inatt 🙁 Hoppas att jag inte somnar på jobbet..
God morgon. Hua vad segt det var att gå upp idag. Kan bero på att jag kom idäng halv två inatt 🙁 Hoppas att jag inte somnar på jobbet..
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 08:24Sitter på pendeln bredvid en tjej som STINKER rök :@
Sitter på pendeln bredvid en tjej som STINKER rök :@
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 08:31Morrn morrn (trots den sena timman)
Morrn morrn (trots den sena timman)
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 08:59Morrn! Nu är det bara en vecka och en dag kvar till semestern! Wohooo 😀
Morrn! Nu är det bara en vecka och en dag kvar till semestern! Wohooo 😀
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 10:19God Morgon!
Det går att springa innan frukost 🙂 Om man fortfarande är mätt efter gårkvällens näringsintag 😉
God Morgon!
Det går att springa innan frukost 🙂 Om man fortfarande är mätt efter gårkvällens näringsintag 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 10:54(t+)
(t+)