Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 08:07God morgon, vilket underbart väder, blir frukost på balkongen
God morgon, vilket underbart väder, blir frukost på balkongen
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 08:39Sol här med och jag har sovit gott i natt. Känner att det ska bli en bra dag idag men nerverna vaknar nog snart de med.
Ha en toppendag alla singlar, det ska jag 😀
Sol här med och jag har sovit gott i natt. Känner att det ska bli en bra dag idag men nerverna vaknar nog snart de med.
Ha en toppendag alla singlar, det ska jag 😀
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 09:07Gomorron!
Idag blir det hemfärd. 🙂
Gomorron!
Idag blir det hemfärd. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 08:01Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 08:20God morgon alla !
Här laddas det för en tur på havet i segelbåt.
God morgon alla !
Här laddas det för en tur på havet i segelbåt.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 08:43Morrn! Sitter på pendeln på väg till Arlanda. Taget verkar ha lite problem, stannar och åker bitvis långsamt. Tur att jag är ute i god tid.
Morrn! Sitter på pendeln på väg till Arlanda. Taget verkar ha lite problem, stannar och åker bitvis långsamt. Tur att jag är ute i god tid.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 09:36God Morgon på er!
Helena: Trevlig resa!! 🙂
Camilla: Hoppas att du sov gott och att du kom ur sängen i morse 😉
God Morgon på er!
Helena: Trevlig resa!! 🙂
Camilla: Hoppas att du sov gott och att du kom ur sängen i morse 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 09:56😀 God Morgon
Oj vad man sover gott med en medalj runt halsen 😉 Nja, inte riktigt så och jag vaknade vid 3.30 och var uppe en tur och tog värktabletter. Kroppen känns rätt så bra med tanke på vad jag gjorde igår....... Får se hur det går att sova i nat
😀 God Morgon
Oj vad man sover gott med en medalj runt halsen 😉 Nja, inte riktigt så och jag vaknade vid 3.30 och var uppe en tur och tog värktabletter. Kroppen känns rätt så bra med tanke på vad jag gjorde igår....... Får se hur det går att sova i nat
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 10:52Jag är så stolt över dig Camilla! 😀
Jag är så stolt över dig Camilla! 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 11:07Ha en trevlig resa Helena!
Ha en trevlig resa Helena!