Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 18:34Tack Kat (L)
Jag började gråta när jag läste ditt inlägg, nu fattar jag att det är nåt stort jag gjort 🙂
Tack Kat (L)
Jag började gråta när jag läste ditt inlägg, nu fattar jag att det är nåt stort jag gjort 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 18:37(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 22:14vad som än händer kan ingen ta ifrån dig att du har sprungit ett marathon..
vad som än händer kan ingen ta ifrån dig att du har sprungit ett marathon..
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 22:32😀
😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 09:10är det idag med! Och i Kallhäll skiner solen från en klarblå himmel 🙂
Känner av benen och ryggen men sov gott i natt. Ska nog ta en tur till svampskogen idag 🙂
är det idag med! Och i Kallhäll skiner solen från en klarblå himmel 🙂
Känner av benen och ryggen men sov gott i natt. Ska nog ta en tur till svampskogen idag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 09:31Camilla, funderade i morse om jag kunde lura ut dig i svampskogen.
Jag är usel på att hitta svamp så du kanske kan hjälpa mig. 😀
Camilla, funderade i morse om jag kunde lura ut dig i svampskogen.
Jag är usel på att hitta svamp så du kanske kan hjälpa mig. 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 09:35Tja, jag reste mig upp ur fåtöljen för att hämta mer kaffe nyss och jag vet inte om ryggen och benen tycker att det är en bra idé med svampplockning.
Fast det kanske är bra mot träningsvärken.....
Tja, jag reste mig upp ur fåtöljen för att hämta mer kaffe nyss och jag vet inte om ryggen och benen tycker att det är en bra idé med svampplockning.
Fast det kanske är bra mot träningsvärken.....
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 10:22Hmm...i värsta fall får vi väl åka förbi något sjukhus och låna en rullator åt dig. 😉
Hmm...i värsta fall får vi väl åka förbi något sjukhus och låna en rullator åt dig. 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 06:30Gomorron! Ögonen värker av trötthet och jag sitter och väntar på bussen. Åååh vad jag känner mig handikappad utan bil.
Ha en underbar vecka medan jag jobbar! (L)
Gomorron! Ögonen värker av trötthet och jag sitter och väntar på bussen. Åååh vad jag känner mig handikappad utan bil.
Ha en underbar vecka medan jag jobbar! (L)
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 07:16God morgon!
Jobbigt att komma upp i vanlig ordning men idag kändes det lite lättare eftersom det bara är fyra dagar kvar innan semestern!
God morgon!
Jobbigt att komma upp i vanlig ordning men idag kändes det lite lättare eftersom det bara är fyra dagar kvar innan semestern!