Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 08:43😀 jag såg att du var tidig, får la fixa till det imorrn trots att jag har semester ^^
😀 jag såg att du var tidig, får la fixa till det imorrn trots att jag har semester ^^
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:21Men då skall du ju sova. 🙂
Vaknade av att en av katterna tänkte kräkas upp en hårboll brevid mitt ansikte så hon åkte ner på golvet fortare än kvickt. 🙂
Men då skall du ju sova. 🙂
Vaknade av att en av katterna tänkte kräkas upp en hårboll brevid mitt ansikte så hon åkte ner på golvet fortare än kvickt. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:46Tack Celos, mitt i frukosten..... (#) Höll på att sätta mackan i halsen.
Tar lite mer kaffe och önskar er alla en godare morgon 🙂
Tack Celos, mitt i frukosten..... (#) Höll på att sätta mackan i halsen.
Tar lite mer kaffe och önskar er alla en godare morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:49Sorry Camilla. 😉
Eidt säger att du får äta frukost tidigare.
Sorry Camilla. 😉
Eidt säger att du får äta frukost tidigare.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:54Den Edit skulle jag vilja prata allvar med, varför påpekar hon fel jag skrivit efter att jag gjort det i stället för innan :@
Celos, det blir så långt till lunchen då som serveras 14.30-15.00.
Den Edit skulle jag vilja prata allvar med, varför påpekar hon fel jag skrivit efter att jag gjort det i stället för innan :@
Celos, det blir så långt till lunchen då som serveras 14.30-15.00.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 10:00Jag skall kolla om Edit är pratbar (tvivlar starkt på det, men man vet aldrig).
Lite mellanmål kanske innan den sena lunchen?
Jag skall kolla om Edit är pratbar (tvivlar starkt på det, men man vet aldrig).
Lite mellanmål kanske innan den sena lunchen?
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 10:11Tja, det beror lite på om jag cyklar till jobbet eller springer. Då blir det lite mat, annars tar jag gärna en frukt eller så när jag kommer till jobbet. Mattiderna blir helt enkelt fel men nu jobbar jag kvällar hela veckan och har ställt in mig på det.
Tja, det beror lite på om jag cyklar till jobbet eller springer. Då blir det lite mat, annars tar jag gärna en frukt eller så när jag kommer till jobbet. Mattiderna blir helt enkelt fel men nu jobbar jag kvällar hela veckan och har ställt in mig på det.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 10:14Hmm...då är bio uteslutet då resten av veckan.
Hmm...då är bio uteslutet då resten av veckan.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 10:18Jag är ledig på fredag men ska på Grönan med syrran och yngste systersonen, vet inte hur länge vi håller på och hur pigg jag är efter det men då kanske.
Eller nästa måndag? Min chef bad mig att byta pass på tisdagen så då kan jag nattsudda lite 😉
Jag är ledig på fredag men ska på Grönan med syrran och yngste systersonen, vet inte hur länge vi håller på och hur pigg jag är efter det men då kanske.
Eller nästa måndag? Min chef bad mig att byta pass på tisdagen så då kan jag nattsudda lite 😉
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 07:34Morrn! Strålande sol och en dag kvar. 😀
Morrn! Strålande sol och en dag kvar. 😀