Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:10Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:57God morgon! Härligt att vakna med träningsvärk för första gången på länge! 🙂
God morgon! Härligt att vakna med träningsvärk för första gången på länge! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 09:16Lite segt idag, nåt är inte helt rätt i halsen och jag lyckades få en blåsa på sidan av hälen i går. Nåja, dags för frukost innan det bär av till jobbet.
Lite segt idag, nåt är inte helt rätt i halsen och jag lyckades få en blåsa på sidan av hälen i går. Nåja, dags för frukost innan det bär av till jobbet.
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 09:43När jag skulle upp ur sängen var det något som skrek. Det var inte jag men mina vader tyckte inte alls om att gå. Som tur var mjuknade de något under cykelturen till jobbet, så nu kan gå utan allt för mycket smärta.
Härlig morgon förövrigt!
När jag skulle upp ur sängen var det något som skrek. Det var inte jag men mina vader tyckte inte alls om att gå. Som tur var mjuknade de något under cykelturen till jobbet, så nu kan gå utan allt för mycket smärta.
Härlig morgon förövrigt!
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 10:24Morrn!
Morgonens styrketräning avklarad. 3 dagar kvar till semestern. 😀
Morrn!
Morgonens styrketräning avklarad. 3 dagar kvar till semestern. 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 11:54vad alla är morgonpigga, själv har man precis ätit frukost.. 🙂
vad alla är morgonpigga, själv har man precis ätit frukost.. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 06:34Godmorgon från det som var ett soligt Stockholm till ett som börjar mulna på.
Nåja, 2 dagar kvar......:D
Godmorgon från det som var ett soligt Stockholm till ett som börjar mulna på.
Nåja, 2 dagar kvar......:D
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 07:33Godmorgon!
@Celos
BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/027.gif
Godmorgon!
@Celos
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 08:37Morrn morrn
Det var rackarns Celos vad tidigt du är uppe....
Morrn morrn
Det var rackarns Celos vad tidigt du är uppe....
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 08:40Jepp, det är ju inte ofta man hinner före dig Heff. 🙂
Fast jag vaknade redan 03:15.
Jepp, det är ju inte ofta man hinner före dig Heff. 🙂
Fast jag vaknade redan 03:15.