Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 05:47Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 05:59God morgon, känns lättare att kliva upp idag, det bara är timmar till semestern startar.
God morgon, känns lättare att kliva upp idag, det bara är timmar till semestern startar.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 07:39God morgon! 🙂
God morgon! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 07:51Ahh..nu är ordningen återställd Heff. 😉
Morning från ett molnigt och lite regntugnt Stockholm. Hoppas det blir bättre under dagen. Men det löser sig, paraplyet fick plats i väskan. 🙂
Ahh..nu är ordningen återställd Heff. 😉
Morning från ett molnigt och lite regntugnt Stockholm. Hoppas det blir bättre under dagen. Men det löser sig, paraplyet fick plats i väskan. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 07:51Morrn morrn. Sista dagen innan semestern... Ska göra allt jag kan för att korta av den här dagen 🙂
Morrn morrn. Sista dagen innan semestern... Ska göra allt jag kan för att korta av den här dagen 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 07:52Lyckliga ni, jag har en vecka kvar till min.
Lyckliga ni, jag har en vecka kvar till min.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 07:54Känns som stora delar av Sverige gick på semester för typ en vecka sen så... Har ett antal facebook-vänner som började jobba efter semestern i måndags. Så jag tycker jag är lagom sen med min semester 🙂
Du får njuta av din ledighet när vi andra börjar j
Känns som stora delar av Sverige gick på semester för typ en vecka sen så... Har ett antal facebook-vänner som började jobba efter semestern i måndags. Så jag tycker jag är lagom sen med min semester 🙂
Du får njuta av din ledighet när vi andra börjar j
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 08:07God morgon! 😀
Idag ser jag ltie blå himmel och solglimtar, jag har en plötsligt påkommen sovmorgon på en förmiddagsvecka (för att reda ut lite dumheter på personalsidan som gjorde att eftermiddagen var gravt underbemannad...) och jag känner mig pigg som
God morgon! 😀
Idag ser jag ltie blå himmel och solglimtar, jag har en plötsligt påkommen sovmorgon på en förmiddagsvecka (för att reda ut lite dumheter på personalsidan som gjorde att eftermiddagen var gravt underbemannad...) och jag känner mig pigg som
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 08:21Några fjärilar bor just nu i min mage, vet inte var det kommer ifrån..........
Några fjärilar bor just nu i min mage, vet inte var det kommer ifrån..........
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 09:13Gomorron från ett blåsigt Skåne. 🙂
Solen tittar fram fläckvis, men buskarna rör sig oroväckande mycket. Ser kallt ut ute. Blir ingen cykelbränna idag heller.
Gomorron från ett blåsigt Skåne. 🙂
Solen tittar fram fläckvis, men buskarna rör sig oroväckande mycket. Ser kallt ut ute. Blir ingen cykelbränna idag heller.