Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 07:13Heja Celos!
Dubbelpass (t+)
Heja Celos!
Dubbelpass (t+)
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 07:47Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 08:38Nu är jag ledsen. Skulle gå och träna för första gången på evigheter (inte kunnat pga resa och stängt mini-SATS) och så har jag blivit sjuk! 🙁 Ont i halsen och täppt. Och jag som har massor kvar jag vill göra på semestern.
Nu är jag ledsen. Skulle gå och träna för första gången på evigheter (inte kunnat pga resa och stängt mini-SATS) och så har jag blivit sjuk! 🙁 Ont i halsen och täppt. Och jag som har massor kvar jag vill göra på semestern.
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 08:45Vad trist. På semestern är det INTE OK att vara sjuk!
Vad trist. På semestern är det INTE OK att vara sjuk!
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 08:53Värt att tänka på: Blir man sjuk under semestern får man ta det som sjukdagar och ta ut ersättningssemester senare!
(Därmed inte sagt att jag själv alltid orkat göra så...)EDIT: Och förstås jättetrist att du blivit sjuk, Katarina!
Värt att tänka på: Blir man sjuk under semestern får man ta det som sjukdagar och ta ut ersättningssemester senare!
(Därmed inte sagt att jag själv alltid orkat göra så...)
EDIT: Och förstås jättetrist att du blivit sjuk, Katarina!
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 09:07Jag har faktiskt ringt till jobbet och anmält att jag är sjuk.
Jag har faktiskt ringt till jobbet och anmält att jag är sjuk.
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 09:12Ja, usch för att vara sjuk på semestern! Extra synd om en då när man har så mycket planer... Krya på dig!
Ja, usch för att vara sjuk på semestern! Extra synd om en då när man har så mycket planer... Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 09:28Jerker: Ser bra ut på papperet, men sen i verkligheten....
Jerker: Ser bra ut på papperet, men sen i verkligheten....
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 12:35... i verkligheten är det långt kvar av dagen, Celos 😉
... i verkligheten är det långt kvar av dagen, Celos 😉
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 13:37Jerker: jo det är väl det. 🙂
Jerker: jo det är väl det. 🙂