Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:15Välkommen hem Helen!
Jag hoppas du lämnade kvar myggen 🙂
Välkommen hem Helen!
Jag hoppas du lämnade kvar myggen 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:25tackar!
jo jag lämnade kvar myggen, de fanns iallafall inte med på tåget 😉tåget var ju nästan fullbokat..
(en äldre herre, som hade biljett till dagen efter(felbokat) var glad att det inte var helt fullbokat)
EDIT och även jag hade nog nöjt mig med
tackar!
jo jag lämnade kvar myggen, de fanns iallafall inte med på tåget 😉
tåget var ju nästan fullbokat..
(en äldre herre, som hade biljett till dagen efter(felbokat) var glad att det inte var helt fullbokat)
EDIT och även jag hade nog nöjt mig med
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:32Välkommen hem alla som kommit hem!
Välkommen hem alla som kommit hem!
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 08:54Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 10:06God Morgon!
Grått ute idag på min sista semesterdag, men gör mig inget. Jag har lyckats hålla till där det varit fint väder för det mesta och är absolut nöjd med mitt semesterväder.
God Morgon!
Grått ute idag på min sista semesterdag, men gör mig inget. Jag har lyckats hålla till där det varit fint väder för det mesta och är absolut nöjd med mitt semesterväder.
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 10:13God morgon.
Vaknade av åskan i morse och tittar ut på en troligtvis grå dag. Positivt så verkar det inte ha varit några skjutningar i stan inatt iaf.... (Bor i Eskilstuna). Hoppas att det ska bli en bra dag. 🙂
God morgon.
Vaknade av åskan i morse och tittar ut på en troligtvis grå dag. Positivt så verkar det inte ha varit några skjutningar i stan inatt iaf.... (Bor i Eskilstuna). Hoppas att det ska bli en bra dag. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 10:21God morgon från ett mulet men varmt Gnesta. Sista semester dagen, känns lite trist.
God morgon från ett mulet men varmt Gnesta. Sista semester dagen, känns lite trist.
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 14:11håller med att det är varmt i gnesta idag, blir en tur till klämmingen
håller med att det är varmt i gnesta idag, blir en tur till klämmingen
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 16:58@Helen
Var sa du att du skulle?
@Helen
Var sa du att du skulle?
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 18:58klämmingen?, ja alltså inte till klänningen, för sådana plagg använder jag inte..
klämmingen är en härlig sjö norr om gnesta 🙂
klämmingen?, ja alltså inte till klänningen, för sådana plagg använder jag inte..
klämmingen är en härlig sjö norr om gnesta 🙂