Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 15:07Fortfarande...
Fortfarande...
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 16:06Fast efter mina bravader med våtdräkten (samlar just nu ihop energi) så kanske det inte finns så mycket kvar av dagen. 😀
Fast efter mina bravader med våtdräkten (samlar just nu ihop energi) så kanske det inte finns så mycket kvar av dagen. 😀
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 06:29Morrn! Först idag för en gångs skull.
Efter gårdagens konstiga väder med en rejäl hagelskur (trodde det snöade när jag tittade upp mot himlen) så skiner solen för fullt här på södra sidan. Hoppas den fortsätter med det.
Lite pannknack idag efter all
Morrn! Först idag för en gångs skull.
Efter gårdagens konstiga väder med en rejäl hagelskur (trodde det snöade när jag tittade upp mot himlen) så skiner solen för fullt här på södra sidan. Hoppas den fortsätter med det.
Lite pannknack idag efter all
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 08:47Morrn!
Hagel?? Här i norr hade vi finfint väder igår.
Morrn!
Hagel?? Här i norr hade vi finfint väder igår.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 09:17Helena, det var en rejält regn- och åskoväder på Söder i går så fönstren blåste upp på det sjuka huset. Kom ihåg att vädret blir märkligare ju längre söderut man kommer 😉
Mer ont i halsen så det blir ingen löptur idag, får se mig runt efter svampar i st
Helena, det var en rejält regn- och åskoväder på Söder i går så fönstren blåste upp på det sjuka huset. Kom ihåg att vädret blir märkligare ju längre söderut man kommer 😉
Mer ont i halsen så det blir ingen löptur idag, får se mig runt efter svampar i st
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:39Bläh! Så trist att de sista semesterdagarna (och dessutom med min dotter) ska försvinna i ett förkylningstöcken.
Jag har hängt för mycket här. Reagerar med att tycka att det ser fel ut när det står "Bruce".
Ha en bra dag. I Stockholm skiner solen.
Bläh! Så trist att de sista semesterdagarna (och dessutom med min dotter) ska försvinna i ett förkylningstöcken.
Jag har hängt för mycket här. Reagerar med att tycka att det ser fel ut när det står "Bruce".
Ha en bra dag. I Stockholm skiner solen.
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:44Morrn!
Mot Birka i strålande väder.
Krya på dig, Kat.
Morrn!
Mot Birka i strålande väder.
Krya på dig, Kat.
Quote from Rasmus Olsson on 2 August 2012, 09:35Katarina, du har dejtat mig för ofta på Kungsbron! (L)
Katarina, du har dejtat mig för ofta på Kungsbron! (L)
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 16:01godmorgon nu är jag tillbaks till civilisationen efter att ha gått den nordliga delen av kungsleden, med en bror och ett tusentals mygg. 😉
godmorgon nu är jag tillbaks till civilisationen efter att ha gått den nordliga delen av kungsleden, med en bror och ett tusentals mygg. 😉
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 17:36Skönt att ni fick sällskap Helen 😉 Välkommen hem!
Skönt att ni fick sällskap Helen 😉 Välkommen hem!