Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 08:13Mattias, det går säkert bra idag. Lycka till. 🙂
Mattias, det går säkert bra idag. Lycka till. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 08:15Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 08:43God Morgon från ett soligt Kallhäll 🙂
En bra dag (t+) Sov gott och länge och nu ska det bli kul att paddla, får se om jag kommer i och ur kajaken. De kanske har en vinsch 😉
Lycka till Mattias!
God Morgon från ett soligt Kallhäll 🙂
En bra dag (t+) Sov gott och länge och nu ska det bli kul att paddla, får se om jag kommer i och ur kajaken. De kanske har en vinsch 😉
Lycka till Mattias!
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 12:39precis! jag kan även tala om när det kommer regna.
Godmorgon förresten
Idag har jag ont i halsen igen..
precis! jag kan även tala om när det kommer regna.
Godmorgon förresten
Idag har jag ont i halsen igen..
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 13:43Tack Camilla!
Det är inte varje dag man får skriva i PB-tråden BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/008.gif
Tack Camilla!
Det är inte varje dag man får skriva i PB-tråden BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/008.gif
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 15:01Frukost på balkongen med utsikt över Mälaren var en bra start på dagen.
Nu sitter jag på tåget hem och är dödstrött dock.
Frukost på balkongen med utsikt över Mälaren var en bra start på dagen.
Nu sitter jag på tåget hem och är dödstrött dock.
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:12Regn 🙁 Och idag ska jag vara med mina syskon och mamma i Bromma där hon växte upp för att hon ska visa oss sina barndomskvarter. Nåja, det blir en trevlig dag och baddräkten packas med som planerat 🙂
Ha en fin dag alla singlar ute i världen 😀
Regn 🙁 Och idag ska jag vara med mina syskon och mamma i Bromma där hon växte upp för att hon ska visa oss sina barndomskvarter. Nåja, det blir en trevlig dag och baddräkten packas med som planerat 🙂
Ha en fin dag alla singlar ute i världen 😀
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:16Regn! 🙂
Nä, förstår om det inte är det optimala vädret, låter dock som en mycket trevlig dag!
Själv startade jag med morgongympa 😉 i Skatås. Skönt!
Regn! 🙂
Nä, förstår om det inte är det optimala vädret, låter dock som en mycket trevlig dag!
Själv startade jag med morgongympa 😉 i Skatås. Skönt!
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 10:28Anna, var det inte du som ville ha regn? För miltary orgier eller något i den stilen. Det regnar i Eksjö med och blåser. Jag drar på mig regnstället och slänger mig på den blå tvåhjuliga saken för dagens aktiviteter. Ha det gott alla, vart ni er än i värl
Anna, var det inte du som ville ha regn? För miltary orgier eller något i den stilen. Det regnar i Eksjö med och blåser. Jag drar på mig regnstället och slänger mig på den blå tvåhjuliga saken för dagens aktiviteter. Ha det gott alla, vart ni er än i värl
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 10:49Det är lite blött att jobba utomhus idag märkte jag...
...kanske bäst att gå innervägen till omklädningsrummet och byta till något torrare nu då när tågsetet är lastat och klart.
Det är lite blött att jobba utomhus idag märkte jag...
...kanske bäst att gå innervägen till omklädningsrummet och byta till något torrare nu då när tågsetet är lastat och klart.