Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 13:28Funkar det från Facebook även om bilden bara ligger synlig för vänner? Picasa har jag men använder sällan. Kanske dags att börja.
Funkar det från Facebook även om bilden bara ligger synlig för vänner? Picasa har jag men använder sällan. Kanske dags att börja.
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 13:48idag är jag stark!
(är jag ju visserligen alltid.. men idag så..)
idag är jag stark!
(är jag ju visserligen alltid.. men idag så..)
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 14:20Gött Helen! 🙂
Gött Helen! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 14:28Åsa, ja, jag tror det. Det är ju bara att testa på en oskyldig bild. Gör den enbart synlig för dig själv på facebook och lägg ut den här.
Åsa, ja, jag tror det. Det är ju bara att testa på en oskyldig bild. Gör den enbart synlig för dig själv på facebook och lägg ut den här.
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2012, 14:52Du kan mejla till mig privat Åsa: hornyashell@sex.com
En klassiker från 80-talet: http://open.spotify.com/track/1i2YJ8SIiokpaaOVOvfFKg
Du kan mejla till mig privat Åsa: hornyashell@sex.com
En klassiker från 80-talet: http://open.spotify.com/track/1i2YJ8SIiokpaaOVOvfFKg
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 15:57Jag ska göra det när jag kommer hem ikväll Anna, men då vill jag även se en bild på dina stövlar 🙂
Hahaha! Bruse, jag får kolla den länken senare när jag är hemma, för just nu sitter jag på högskolebiblioteket och har glömt hörlurarna hemma. Vet inte o
Jag ska göra det när jag kommer hem ikväll Anna, men då vill jag även se en bild på dina stövlar 🙂
Hahaha! Bruse, jag får kolla den länken senare när jag är hemma, för just nu sitter jag på högskolebiblioteket och har glömt hörlurarna hemma. Vet inte o
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2012, 15:58Låten är egentligen rätt dålig, men jag gillar titeln. Fler roliga titlar på det albumet.
Låten är egentligen rätt dålig, men jag gillar titeln. Fler roliga titlar på det albumet.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 04:50Gomorron
Gomorron
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 05:53morrn. jag har en helt fantastisk träningsvärt! 2min klängandes runt ett träd gjorde verkligen "nytta" igår på träningen. Jösses!
morrn. jag har en helt fantastisk träningsvärt! 2min klängandes runt ett träd gjorde verkligen "nytta" igår på träningen. Jösses!
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 06:56Go Morgon!
Idag blir det utbildning för min del, jag ska ta en del av dagen när Vårdförbundet utbildar fackligt förtroendevalda. Vi ska prata hälso- och sjukvårdspolitik, det tycker jag är kul 🙂
Go Morgon!
Idag blir det utbildning för min del, jag ska ta en del av dagen när Vårdförbundet utbildar fackligt förtroendevalda. Vi ska prata hälso- och sjukvårdspolitik, det tycker jag är kul 🙂