Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 10:59Precis Åsa! Nu skiner solen här på Västkusten i alla fall!
Men vädret var perfekt för tränignen i morse, men jag har en väldigt blöt hög med kläder i min bil just nu. Och FAN! Jag glömde mina skor utanför stugan inser jag nu, hoppas någon tog hand om dem
Precis Åsa! Nu skiner solen här på Västkusten i alla fall!
Men vädret var perfekt för tränignen i morse, men jag har en väldigt blöt hög med kläder i min bil just nu. Och FAN! Jag glömde mina skor utanför stugan inser jag nu, hoppas någon tog hand om dem
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 11:28Anna, fb:ar du när du kör bil?
Fördelen med att det regnar är att jag kan ha mina illröda gummistövlar idag :D:D Ni skulle bara veta hur snygg jag är i dem 😉 (Detta inlägg borde kanske ligga i sexigtråden istället :-))
Anna, fb:ar du när du kör bil?
Fördelen med att det regnar är att jag kan ha mina illröda gummistövlar idag :D:D Ni skulle bara veta hur snygg jag är i dem 😉 (Detta inlägg borde kanske ligga i sexigtråden istället :-))
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 11:52Åsa: mina röda gummistövlar har klack! (H:)
Nej, jag FB:ar inte när jag kör bil (utöver stillastående kö förstås 😉 ) - hurså?
Åsa: mina röda gummistövlar har klack! (H:)
Nej, jag FB:ar inte när jag kör bil (utöver stillastående kö förstås 😉 ) - hurså?
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 12:03Åååh! Jag vill också ha klack *suckar längtansfullt*.
Du nämnde "bil" och "just nu" i samma mening i ett inlägg på fb 😉 Men självklart är du en förståndig kvinna som kör försiktigt 😉
Åååh! Jag vill också ha klack *suckar längtansfullt*.
Du nämnde "bil" och "just nu" i samma mening i ett inlägg på fb 😉 Men självklart är du en förståndig kvinna som kör försiktigt 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 12:34Jag fick jaga dem ska du veta! (Gummistövlarna alltså). Eller som en klok kille på Chalmers uttryckte det: det är är inga gummistövlar. Det är stövlar av gummi.
Ah, jag trodde du menade något jag skrivit här i morse. Nej, inget fb (varken detta eller det
Jag fick jaga dem ska du veta! (Gummistövlarna alltså). Eller som en klok kille på Chalmers uttryckte det: det är är inga gummistövlar. Det är stövlar av gummi.
Ah, jag trodde du menade något jag skrivit här i morse. Nej, inget fb (varken detta eller det
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2012, 12:50Den här tråden är helt värdelös utan bilder. Nu vill vi se era röda gummistövlar!
BILD:http://www.challengertalk.com/forums/attachments/f5/53719d1345868088-i-cant-only-one-pitch-black-w-silver-stripes-2012-srt8-76883d1318553287-plus-size-sports-riding-br
Den här tråden är helt värdelös utan bilder. Nu vill vi se era röda gummistövlar!
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 13:02Bruse, jag är helt säker på att de redan finns i någon tråd här. 🙂
Bruse, jag är helt säker på att de redan finns i någon tråd här. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2012, 13:11Mitt tngntbrd är redan predrägglad å det grå inet tat sköa mde
Mitt tngntbrd är redan predrägglad å det grå inet tat sköa mde
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 13:24Ja men det går ju inte att lägga upp bilder om de inte ligger på en annan server? Var ska jag lägga upp dem för att kunna länka? Hur gör ni? *hårfärgen gör sig påmind*
Ja men det går ju inte att lägga upp bilder om de inte ligger på en annan server? Var ska jag lägga upp dem för att kunna länka? Hur gör ni? *hårfärgen gör sig påmind*
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 13:26Web-Picasa eller facebook och sedan direktlänken till bilden (som man får fram via att högerklicka på bilden direkt).
Web-Picasa eller facebook och sedan direktlänken till bilden (som man får fram via att högerklicka på bilden direkt).