Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 11:13God morgon från mig i Piteå. 🙂
God morgon från mig i Piteå. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 23:17Soligt härligt höstväder var det även i Malmköping inte långt från dig Helen. Tror jag kan sammanfatta dagen med helt underbart med höst när den är som idag. Väderguden, kan jag få beställa samma lika till i morgon?
Tack på förhand!
Soligt härligt höstväder var det även i Malmköping inte långt från dig Helen. Tror jag kan sammanfatta dagen med helt underbart med höst när den är som idag. Väderguden, kan jag få beställa samma lika till i morgon?
Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 23:12Tack Heff 😀
Tack Heff 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 21:37godmorgon, för det är väl morgon nu? eller jag ska iallafall åka och jobba nu, sovgott alla andra..
godmorgon, för det är väl morgon nu? eller jag ska iallafall åka och jobba nu, sovgott alla andra..
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 08:08God Morgon, kaffet puttrar och jag funderar över vad jag ska göra den här dagen.
Det blir en tur till skogen, ett joggingpass och matinköp. Två tvättmaskiner också, måste ha rena strumpor till söndagens Hässelbylopp.
God Morgon, kaffet puttrar och jag funderar över vad jag ska göra den här dagen.
Det blir en tur till skogen, ett joggingpass och matinköp. Två tvättmaskiner också, måste ha rena strumpor till söndagens Hässelbylopp.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 08:32Jag skulle ju få tvättat nu på morgonen, men var alldeles för seg på att vakna till...
Jag skulle ju få tvättat nu på morgonen, men var alldeles för seg på att vakna till...
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 04:39Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 08:43Morrn!
Om den är god vet jag inte. Återkommer i em.
Morrn!
Om den är god vet jag inte. Återkommer i em.
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 09:10skönt att du är uppe Celos 🙂
Jag fortsätter att njuta av lediga dagar, orkade inte rensa all svamp i går så det ska jag göra idag.
skönt att du är uppe Celos 🙂
Jag fortsätter att njuta av lediga dagar, orkade inte rensa all svamp i går så det ska jag göra idag.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 08:08En ny dag, ska träffa en kompis och gå i skogen.
Ha en bra dag alla 🙂
En ny dag, ska träffa en kompis och gå i skogen.
Ha en bra dag alla 🙂