Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 07:59God morgon.:-)
En bra sak med att ni skriver så lite i forumet just nu kan vara att det då blir lättare att ta rätt väg ut ur halvvägshuset? Inte fullt lika mycket förströelse att sakna då liksom... (H)
En annan bra sak med att ni skriver så lite i foru
God morgon.:-)
En bra sak med att ni skriver så lite i forumet just nu kan vara att det då blir lättare att ta rätt väg ut ur halvvägshuset? Inte fullt lika mycket förströelse att sakna då liksom... (H)
En annan bra sak med att ni skriver så lite i foru
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 09:13God Morgon från ett frostnypet Kallhäll.
God Morgon från ett frostnypet Kallhäll.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 10:06så så Jessie, ge dig iväg nu
*knuffar Jessie kärleksfullt men bestämt i ryggen*
🙂
så så Jessie, ge dig iväg nu
*knuffar Jessie kärleksfullt men bestämt i ryggen*
🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 10:17JAAAAAA, Jessie!
Sammanfatta, snälla söta. Jag har verkligen inte tid att läsa allt som skrivs men om vi kunde begränsa det till en sammanfattningstråd så skulle jag slippa lämna gruppen 😀
JAAAAAA, Jessie!
Sammanfatta, snälla söta. Jag har verkligen inte tid att läsa allt som skrivs men om vi kunde begränsa det till en sammanfattningstråd så skulle jag slippa lämna gruppen 😀
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 10:29Johanna, vill du inte lämna gruppen 😉
Johanna, vill du inte lämna gruppen 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 14:14Hasse: Inte innan jag har möjligheten att få en lika snygg exit som din senaste. *ler blitt mot*
Hasse: Inte innan jag har möjligheten att få en lika snygg exit som din senaste. *ler blitt mot*
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 14:35Jessie; oj, har jag satt ribban för högt
😉
Jessie; oj, har jag satt ribban för högt
😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 14:42Hans och Jessie, nu blir jag nyfiken på vad en snygg exit är. Jag var ju inte med när du gjorde det Hans. 🙂
Hans och Jessie, nu blir jag nyfiken på vad en snygg exit är. Jag var ju inte med när du gjorde det Hans. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 14:52Åsa, du får kolla utträdestråden innan det blir dags för dig 😉
Åsa, du får kolla utträdestråden innan det blir dags för dig 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 15:12Jo, den vet jag att den finns och jag har läst lite i den, men det är ju hopplöst att leta efter något specifikt inne i trådarna. Det är ju som att leta efter en nål i en höstack 😀
Jo, den vet jag att den finns och jag har läst lite i den, men det är ju hopplöst att leta efter något specifikt inne i trådarna. Det är ju som att leta efter en nål i en höstack 😀