Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Åsa,
eftersom jag är tillbaka i singelträsket så ska vi nog inte lägga allt för mycket värde på den exiten.

Ja Hans, jag låter det vara. Försökte anta Camillas utmaning, kom till sid 29 men nu skiter jag i det 😀

Camilla:
"Jag har grubblat många nätter
förhandlat med mig själv
Jag har sagt jag borde lämna
den här gruppen nu i kväll" 😀

Jag tycker att det är lite trevligt att kika in här och se vad alla har för sig men för tillfället har jag inte riktigt tid att

Johanna, det kan vara svårt att hänga med i trådarna om man varit borta ett tag eller haft fokus på annat.

Precis Camilla, det är ju därför vi behöver Jessie som sammanfattare 🙂

Gomorgon

Morrn, morrn.

God Morgon, soligt i Kallhäll. Perfekt dag för att fira Mamma inkl ett besök i det hus vi bodde i under ca 17 år. Det ska bli intressant och se vad de gjort med huset.
Jag tyckte att vi skulle kunna ha i pool i garaget eller en stor elefantbur 🙂

Hahahaha... komiskt!
Jag CHANSADE på en sida i utträdestråden och sprang rakt på att Bruse tyckte att det var dags för Hasse och Lina att dyka upp i den och redan på nästa sida kom den snygga exiten. Sidan 32 för er som trots allt är nyfikna på hur en så

Jag anser att om vi skulle ha en sammanfattare i gruppen så ska det vara en singel.

Om man inte längre är singel så är det i mina ögon helt OK att titta in i gruppen, om man vill veta hur det är med en person så kan man höra av sig via PM.

Eller så se