Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 09:53Om det regnar har jag jacka, annars bara långärmad tröja.
Om det regnar har jag jacka, annars bara långärmad tröja.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 09:57Jag har lämnat en kasse med kläder vid starten två år och sen är inget som har försvunnit, överdragsjacka, vattenflaska och nån banan, chokladkaka.
Jag har lämnat en kasse med kläder vid starten två år och sen är inget som har försvunnit, överdragsjacka, vattenflaska och nån banan, chokladkaka.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 09:59Jag har alltid kläder med mig att byta om till. Jag har ju en bit att åka hem.
Jag har alltid kläder med mig att byta om till. Jag har ju en bit att åka hem.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 10:00Det stämmer! Jag får fundera på vad jag ska ha på mig och kolla väderrapporterna först.
Det stämmer! Jag får fundera på vad jag ska ha på mig och kolla väderrapporterna först.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 15:34Nu är jag så där sen med mitt inlägg igen (se tidigare inlägg om att jag aldrig hinner ikapp 😀 ).
... (singlar) "sitter i samma båt och kan stötta och peppa varandra..."
Åsa, jag förstår inte riktigt. Menar du att singlar har större behov av att bli s
Nu är jag så där sen med mitt inlägg igen (se tidigare inlägg om att jag aldrig hinner ikapp 😀 ).
... (singlar) "sitter i samma båt och kan stötta och peppa varandra..."
Åsa, jag förstår inte riktigt. Menar du att singlar har större behov av att bli s
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 05:06Go morron
Go morron
Quote from Andras Matolcsy on 15 October 2012, 07:45God morgon! Hoppas ni har haft en bättre start på dagen än vad jag fick...
Vaknar tidigt och är grymt taggad för Military Training innan jobbet. Sätter mig i bilen och kör till träningen men tyvärr har jag missat att det har hänt en olycka på E6 under nat
God morgon! Hoppas ni har haft en bättre start på dagen än vad jag fick...
Vaknar tidigt och är grymt taggad för Military Training innan jobbet. Sätter mig i bilen och kör till träningen men tyvärr har jag missat att det har hänt en olycka på E6 under nat
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 08:48Annika J: Vilken osis. Det gick inte att göra några övningar i bilkön?
Annika J: Vilken osis. Det gick inte att göra några övningar i bilkön?
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 08:59God Morgon!
Strax ska kroppen väckas med yoga och sen lite kaffe. Ha en bra dag, jag hoppas din slutar bättre än den började Annika.
God Morgon!
Strax ska kroppen väckas med yoga och sen lite kaffe. Ha en bra dag, jag hoppas din slutar bättre än den började Annika.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 09:15Ja, du misstolkar mig Johanna. Jag sa aldrig att singlar har större behov än någon annan. Jag har varit gift i 10 år och vet att det kräver stöttning och peppning det med, men min erfarenhet säger mig att lika barn leka bäst och när man sitter i samma båt
Ja, du misstolkar mig Johanna. Jag sa aldrig att singlar har större behov än någon annan. Jag har varit gift i 10 år och vet att det kräver stöttning och peppning det med, men min erfarenhet säger mig att lika barn leka bäst och när man sitter i samma båt