Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 10:13Om man sitter i samma båt eller ej beror nog lite på hur mycket viktigt man tycker att det är att identifiera sig med just singelbegreppet.
God morgon, förresten. Förfärlig trafikmorgon med oljesanering på vägen, grymma köer och cyklister som inte hade
Om man sitter i samma båt eller ej beror nog lite på hur mycket viktigt man tycker att det är att identifiera sig med just singelbegreppet.
God morgon, förresten. Förfärlig trafikmorgon med oljesanering på vägen, grymma köer och cyklister som inte hade
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 10:37Stämmer bra det Johanna och som ensamstående mamma som pluggar heltid och sitter med dubbeldiagnos AS/ADHD och försöker få till ett fungerande liv (som egentligen är kaos) så är det svårt att hitta ett sammanhang där jag kan identifiera mig helt, men jag
Stämmer bra det Johanna och som ensamstående mamma som pluggar heltid och sitter med dubbeldiagnos AS/ADHD och försöker få till ett fungerande liv (som egentligen är kaos) så är det svårt att hitta ett sammanhang där jag kan identifiera mig helt, men jag
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 05:35God Morgon!
Dags för första jobbpasset efter en veckas semester, jag har kopplat av och gjort bra saker. Ha en bra dag 🙂
God Morgon!
Dags för första jobbpasset efter en veckas semester, jag har kopplat av och gjort bra saker. Ha en bra dag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 06:08Ännu en dag i grottekvarnen. (#)
Det regnar idag igen och minst 30% av mitt jobb händer utomhus.
Kul?
Ännu en dag i grottekvarnen. (#)
Det regnar idag igen och minst 30% av mitt jobb händer utomhus.
Kul?
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 06:44God Morgon alla trötta och de andra, härligt med lite regn igen.
God Morgon alla trötta och de andra, härligt med lite regn igen.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 06:44God Morgon alla trötta och de andra, härligt med lite regn igen.
God Morgon alla trötta och de andra, härligt med lite regn igen.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 06:48Jonas: Regn är bara härligt om man får TRÄNA i det. Sådeså!
Jonas: Regn är bara härligt om man får TRÄNA i det. Sådeså!
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 06:50Jessie ska ju ut och träna snart så får gärna hålla i sig fram till lunch.
Jessie ska ju ut och träna snart så får gärna hålla i sig fram till lunch.
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 04:45Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 05:47En ny dag, snart redo för att åka till jobbet 🙂
En ny dag, snart redo för att åka till jobbet 🙂