Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Gomorron!
Jag har huvudvärk och jag vill sova. (#) Men sover jag mer så får jag ännu mer huvudvärk. Suck... Jag är nog på ovanligt dåligt humör idag. Det blev inte bättre av att jag hittade osten utan påse i kylen.

Morning.
Världens träningsvärk från gårdagen....

Skickar uppmuntrande hälsning till Nina och hoppas att huvudvärken släpper

Gomojjon!

Idag blev det stressigt. 10-åringen skulle cykla till skolan med kompisen. Först hittar hon inte sina nycklar, sen hittar inte kompisen sina. Kompisen hade glömt nyckeln i låset och när min dotter skulle skynda sig står hon ich försöker låsa up

Nina: diskhandskar kanske? 😉

Om det regnar kan du ställa ut disken så fixar det sig Nina. Kan du inte läsa nåt för din dotter eller låna nåt från bibblan (E-lib) som variation till "Fem myror". Det är ju bra men jag kan förstå om du tröttnar.

God Morgon! Har tänkt ljus, passade väd

Go morgon

God morgon alla, nu blev dagens träningspass inställt pga strul med benet. 🙁

Gomorron!

Min sjukling är frisk och på väg till skolan. Själv är jag trött som en gnu... Nej, som en hel flock gnuer! Har sovit kanske 2,5 timmar. Fick en liten realitycheck inatt och hade svårt att somna.

Nu vet jag inte vad jag ska göra... En hink kaf

Edit vill informera att Funbeat är helt mongo idag! Det är INTE jag som stammar! Ba så ni veet!

God Morgon, hoppas ni som börjar dagen i uppförsbacke får ett bättre slut på dagen.