Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Sid. 32. Åsa går raskt över till nästa tråd. Tack Jessie 😀

Äh, Camilla, det spelar väl ingen roll? Vi kan väl låta Jessie sammanfatta oavsett om hon anser sig singel eller ej.

Sen vet ju alla redan att jag inte tycker att det är så noga vilka som hänger här. För egen del gästspelar jag här lite som jag tycker,

Oavsett vilket så är jag fortsatt singel just nu och så lär det ju förbli tills en lämplig man och jag gemensamt anser att vi är i ett förhållande. Detta gäller alltså oavsett vad Hasse och andra funbeatförståsigpåare anser om lämplig tidsram för att sit

Håller nog med Camilla om att detta är en grupp för Singlar, just eftersom vi sitter i samma båt och kan peppa och stötta varandra. Sen är det dock upp till var och en var man definierar som som singel eller inte. Så stanna du Jessie så länge du känner fö

Åsa: Anledningen till att jag klev in i halfway house från början var för att jag tycker att det är rimligt att andra på ett singelforum får reda på att jag inte är "dejtbar" för de andra singlarna på forumet längre. Lite på samma sätt som jag egentligen

Jessie: Jag uppskattar all typ av sammanfattning eftersom jag är usel på att hänga med i alla trådar (eller ens några), så för min del får du gärna stanna här ett tag till. 😉

Men menar du verkligen att ett förhållande inte kan vara på allvar bara för at

Det är klart att förhållandet kan vara på allvar på ett rent känslomässigt plan, men om det ska kunna bli ett förhållande fullt ut på riktigt krävs det ju ändå att man har en realistisk plan för att i framtiden befinna sig åtminstone i samma härad på helt

Morrn morrn

God Morgon!
Sitter och funderar på om jag ska klä mig för regn eller inte till dagens lopp.

God Morgon!

Helena, jag springer i samma kläder men det gäller att vara torr före och hålla sig varm efteråt.