Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 16:33Tycker att Jesus verkar vara ganska feminin isåfall. Fast det stärker ju min åsikt om att Gud är kvinna.
Tycker att Jesus verkar vara ganska feminin isåfall. Fast det stärker ju min åsikt om att Gud är kvinna.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:56Ha, nu ser jag bilden!
Jessie, det var inte den jag länkade till. Min var en kanin.
Åsa: Självklar är gud kvinna. 🙂
Ha, nu ser jag bilden!
Jessie, det var inte den jag länkade till. Min var en kanin.
Åsa: Självklar är gud kvinna. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 22:17Jag tror att bilden på gudinnan i kaffet är taget med Anna J:s nya objektiv på Anna med noternas förra arbetsplats. Egentligen är det inte en gudinna vi ser men för att förstå varför kaffet är så gudomligt en tidig morgon så gör vi oss en bild av en bild
Jag tror att bilden på gudinnan i kaffet är taget med Anna J:s nya objektiv på Anna med noternas förra arbetsplats. Egentligen är det inte en gudinna vi ser men för att förstå varför kaffet är så gudomligt en tidig morgon så gör vi oss en bild av en bild
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 22:26Hahaha! (t+) till Roger 😀
Hahaha! (t+) till Roger 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 22:49Roger! (H:)
(t+)
Roger! (H:)
(t+)
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 22:51Helt underbart Roger (L), längtar redan till morgonkaffet!
Helt underbart Roger (L), längtar redan till morgonkaffet!
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 22:56Roger (t+) (t+) tänk vad som kan gömma sig i en kaffekopp...
Roger (t+) (t+) tänk vad som kan gömma sig i en kaffekopp...
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 04:40Go Morgon
Go Morgon
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 08:02Dags för några koppar gudomligt kaffe 🙂 Jag tycker inte jag kan börja dagen bättre. Dessutom är himlen klar, har bara ett möte sen em så jag kan gå ut i skogen (L)
Dags för några koppar gudomligt kaffe 🙂 Jag tycker inte jag kan börja dagen bättre. Dessutom är himlen klar, har bara ett möte sen em så jag kan gå ut i skogen (L)
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 07:27Go Morgon alla vi börjar dagen med en låt.
http://www.youtube.com/watch?v=Iw8jUbNebvE&feature=related
Go Morgon alla vi börjar dagen med en låt.