Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 10:01godmorgon, här sitter jag och äter min havregrynsgröt, ligger lite efter min planering, men tvättstugan finns kvar.. 😉
godmorgon, här sitter jag och äter min havregrynsgröt, ligger lite efter min planering, men tvättstugan finns kvar.. 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 10:20Camilla de va som att vara i ett hönshus kan man jämförat med 🙂
Jo klart man ska ha variation i vardagen, men jag ska åka tillbaka nästa vecka för en ny behandling. (Ej av folk utan utan till rehab kliniken, inga missförstånd nu. (H) )
Camilla de va som att vara i ett hönshus kan man jämförat med 🙂
Jo klart man ska ha variation i vardagen, men jag ska åka tillbaka nästa vecka för en ny behandling. (Ej av folk utan utan till rehab kliniken, inga missförstånd nu. (H) )
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 10:39God morgon! Fick äntligen sova ut idag och vaknade till ett dukat frukostbord. Så skönt, hade glömt bort hur det känns att vakna utvilad... 😉
God morgon! Fick äntligen sova ut idag och vaknade till ett dukat frukostbord. Så skönt, hade glömt bort hur det känns att vakna utvilad... 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 04:46Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 05:59Morgon idag är ja sjuk (t-)
Morgon idag är ja sjuk (t-)
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 07:22God morgon!
Den lilla snö som kom igår ligger kvar. (H:)Jonas: Krya på dig!
God morgon!
Den lilla snö som kom igår ligger kvar. (H:)
Jonas: Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 08:19Jonas krya på dej.
Solen skiner 1 minus lite snö på backen.
Jonas krya på dej.
Solen skiner 1 minus lite snö på backen.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 10:04Krya på dig Jonas (t+)
Krya på dig Jonas (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 26 October 2012, 16:02Te kan aldrig ersätta kaffe. Hur tänkte du nu Åsa?
Te kan aldrig ersätta kaffe. Hur tänkte du nu Åsa?
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 18:22jo det kan det, särskillt om magen inte vill ha kaffe..
jo det kan det, särskillt om magen inte vill ha kaffe..