Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 07:52Morning, sommartid slut, happy surprise där 🙂
Morning, sommartid slut, happy surprise där 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 09:10God morgon!
Celos: Va, har ni SNÖ??? Fusk 🙁
God morgon!
Celos: Va, har ni SNÖ??? Fusk 🙁
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 07:35Idag ska jag planera en utbildning för förtroendevalda tillsammans med en trevlig kvinna, vi har kul ihop så jag vet att detta kommer att bli en rolig dag 🙂
Idag ska jag planera en utbildning för förtroendevalda tillsammans med en trevlig kvinna, vi har kul ihop så jag vet att detta kommer att bli en rolig dag 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 08:25Gomorron!
Jag har huvudvärk. (#) Jag brukar alltid ha huvudvärk första lediga dagen hemma. Men nu är jag ju för fan ledig!!!! Ändå har jag huvudvärk. Är min kropp programmerad till att ha huvudvärk på tisdagar jämn vecka?? (#)
Men det ser ut att bli fin
Gomorron!
Jag har huvudvärk. (#) Jag brukar alltid ha huvudvärk första lediga dagen hemma. Men nu är jag ju för fan ledig!!!! Ändå har jag huvudvärk. Är min kropp programmerad till att ha huvudvärk på tisdagar jämn vecka?? (#)
Men det ser ut att bli fin
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 04:33Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 05:50Ny dag, månen lyser och det är dags att gå till jobbet. Ha en toppendag alla singlar 🙂
Ny dag, månen lyser och det är dags att gå till jobbet. Ha en toppendag alla singlar 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 06:54Morrn!
Jag ser rosa fluffiga saker på himlen. 🙂
Idag kommer att bli en bra dag, det känner jag på mig. Och i em/kväll blir det löpning igen. Jisses, det kanske går vägen det här. 😀
Morrn!
Jag ser rosa fluffiga saker på himlen. 🙂
Idag kommer att bli en bra dag, det känner jag på mig. Och i em/kväll blir det löpning igen. Jisses, det kanske går vägen det här. 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 06:58Go morgon idag kanske man skulle prova och se ifall benet håller för en tur i skogen.
Ha en bra dag du med Camilla.
Go morgon idag kanske man skulle prova och se ifall benet håller för en tur i skogen.
Ha en bra dag du med Camilla.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 11:16Härligt Celos 🙂
Men du skriver ju i fel tråd om du har rosa fluff på näthinnan 😉
Härligt Celos 🙂
Men du skriver ju i fel tråd om du har rosa fluff på näthinnan 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 11:48Jerker: Det var inte sånt rosa fluff jag såg, tyvärr. (H) Bara himmelska moln...
Jerker: Det var inte sånt rosa fluff jag såg, tyvärr. (H) Bara himmelska moln...