Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 07:46Morrn!
Nu har semesterterrorn börjat ser jag :@ Jag röstar för att Anna J inte får skriva i den här tråden förrän hon är tillbaka från värmen. 😉Kram på dig vännen, hoppas du har det gudomligt. 😀
Morrn!
Nu har semesterterrorn börjat ser jag :@ Jag röstar för att Anna J inte får skriva i den här tråden förrän hon är tillbaka från värmen. 😉
Kram på dig vännen, hoppas du har det gudomligt. 😀
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 08:09Attans, Celos avslöjade mig. Jag befinner mig 7 timmar före er så det var kanske lite osportsligt, men kunde inte låta bli hihi.
Men snart beger jag mig ut i trakter utan Internet så då slipper ni tidiga hälsningar från mig. Jag kommer få grova abstinens
Attans, Celos avslöjade mig. Jag befinner mig 7 timmar före er så det var kanske lite osportsligt, men kunde inte låta bli hihi.
Men snart beger jag mig ut i trakter utan Internet så då slipper ni tidiga hälsningar från mig. Jag kommer få grova abstinens
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 08:36Hehe...;)
Funkar Viber dit du ska? I sådan fall får jag försöka hålla dig uppdaterad så gott det går.
Hehe...;)
Funkar Viber dit du ska? I sådan fall får jag försöka hålla dig uppdaterad så gott det går.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 09:40Godmorgon på er, från ett höstmysigt Eksjö 🙂
Godmorgon på er, från ett höstmysigt Eksjö 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 15:28Trakter utan internet? Låter helt underbart! 😀
Trakter utan internet? Låter helt underbart! 😀
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 09:12God Morgon, lite mulet idag men jag har roligheter inplanerat och det lyser upp dagen.
Hoppas ni får den dag som ni önskar alt behöver 🙂
God Morgon, lite mulet idag men jag har roligheter inplanerat och det lyser upp dagen.
Hoppas ni får den dag som ni önskar alt behöver 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 09:51God morgon! Lite sol här i Berlin. Jag kunde inte sova av någon anledning, somnade typ 5:30 och blev väckt av pigg 4-åring kl 7. Gääääsp... Zombie mode som gäller idag. 🙂
God morgon! Lite sol här i Berlin. Jag kunde inte sova av någon anledning, somnade typ 5:30 och blev väckt av pigg 4-åring kl 7. Gääääsp... Zombie mode som gäller idag. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 09:56Bit ihop Elektra :-).
Ha en trevlig dag förresten
Bit ihop Elektra :-).
Ha en trevlig dag förresten
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 06:19Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2012, 06:31Kaffe!
Kaffe!