Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 08:23God morgon, skönt med söndagsmorgon, en kopp kaff och macka, sedan kanske slappa lite med en deckare
God morgon, skönt med söndagsmorgon, en kopp kaff och macka, sedan kanske slappa lite med en deckare
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 10:35Morrn!
Frukost just avklarad i trevligt sällskap. Benen är ok trots nattens övningar. 🙂
Morrn!
Frukost just avklarad i trevligt sällskap. Benen är ok trots nattens övningar. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 11:29Go morgon 🙂 Redo för äventyr i Skarpnäck! Ha en bra dag alla singlar.
Go morgon 🙂 Redo för äventyr i Skarpnäck! Ha en bra dag alla singlar.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 07:12Gomorron!
Ont i halsen, halsbränna, snörvlig... MMMMmmums vad livet är kul i bland. (#)
Gomorron!
Ont i halsen, halsbränna, snörvlig... MMMMmmums vad livet är kul i bland. (#)
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 11:14Krya på dig Nina!!
Krya på dig Nina!!
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 16:58Tack Patrik!! Jag har varit ute i friska luften hela dagen idag så det har känts bra. men nu kraxar jag igen. Knäpp förkylning det här. Den är helt schizofren! Kan inte bestämma sig för vara eller icke vara... (#)
Tack Patrik!! Jag har varit ute i friska luften hela dagen idag så det har känts bra. men nu kraxar jag igen. Knäpp förkylning det här. Den är helt schizofren! Kan inte bestämma sig för vara eller icke vara... (#)
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 19:20krya på dig nina!
du får ha ett allvarligt snack med förkylningen!
krya på dig nina!
du får ha ett allvarligt snack med förkylningen!
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 04:52God morgon 🙂
God morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 07:05Säger jag med, utbildar idag med och ska springa i kväll. Ha en bra dag!
Säger jag med, utbildar idag med och ska springa i kväll. Ha en bra dag!
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 08:52Godmorgon!
7:ans möte med de sex andra i morse gick bra. Några fräsningar bara. 🙂
Godmorgon!
7:ans möte med de sex andra i morse gick bra. Några fräsningar bara. 🙂