Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2012, 15:35Vad jag vet är hon singel. Pingla låter jag det vara osagt, jag är partisk i frågan.
Vad jag vet är hon singel. Pingla låter jag det vara osagt, jag är partisk i frågan.
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 17:02Får bli nästa gång Bruse. Redan hemkommen till sydligare breddgrader
Får bli nästa gång Bruse. Redan hemkommen till sydligare breddgrader
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:09Gomorron!
Mina äggstockar leker Star Wars. Vänster sida är Darth Vader. (#)
Gomorron!
Mina äggstockar leker Star Wars. Vänster sida är Darth Vader. (#)
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:12Ouch Nina, hoppas det går över snart.
Morrn från ett lite mulet Stockholm.
Ouch Nina, hoppas det går över snart.
Morrn från ett lite mulet Stockholm.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:34God Morgon! Kvällspass idag, kanske lite träning först..... Jo 😀
God Morgon! Kvällspass idag, kanske lite träning först..... Jo 😀
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:46Bra!!!
Bra!!!
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 09:20Go Morgon! Lite snorig, hoppas det inte blir värre för jag ska jobba i helgen.
Måste hitta ett jobb/uppdrag med färre eller helst inga helgen för nu är det trevligt värre på Älvsjömässan: Hälsa, Mat och Kök samt Winter Showhttp://www.stockholmsmassan.s
Go Morgon! Lite snorig, hoppas det inte blir värre för jag ska jobba i helgen.
Måste hitta ett jobb/uppdrag med färre eller helst inga helgen för nu är det trevligt värre på Älvsjömässan: Hälsa, Mat och Kök samt Winter Show
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 09:31Camilla jag brukar ta få helgpass men ofta då kan jag oftare vara med när det händer roliga saker, men det är ju en smak sak hur man vill spendera de måste passen och du kanske inte har någon valmöjlighet.
Camilla jag brukar ta få helgpass men ofta då kan jag oftare vara med när det händer roliga saker, men det är ju en smak sak hur man vill spendera de måste passen och du kanske inte har någon valmöjlighet.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 09:38Men det händer ju ofta roliga saker på kvällar och helger, jag är medveten om att nån måste jobba då men inte var annan helg.
Men det händer ju ofta roliga saker på kvällar och helger, jag är medveten om att nån måste jobba då men inte var annan helg.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 09:52Byt jobb när du får möjlighet (t+)
Byt jobb när du får möjlighet (t+)