Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon 🙂

Rena rana värmeböljan i huvudstaden idag, + 6 grader. Ha en fin dag godingar 😉

Var är mina kortbyxor?!

Gomorron singelpinglor!

Igår fick jag hem en cykel som jag ska få låna ett par veckor. (H) Tanken är att jag ska ut och gegga ner den imorrn, men jag kan nog inte hålla mig så jag ska nog ut och rulla lite idag bara för att känna på den. 😀

Det här komm

Jag jobbar men det är lugnt, blir en lugnt kväll med god mat 🙂

Farligt med fin cykel Nina, den kanske vill bo kvar hos dig 😉

Camilla, det är ju det. Den är lite stor egentligen (men har fått ny styrtapp så den ska passa bättre) men eftersom jag bara får ha den ett kort tag gör det inte så mycket. Problemet är att när jag fastnat fullständigt för cykelcross så har jag ingen cyke

Varför gå omvägen via en cyklocross, om du det är kul så lär du vilja en mtb sen.
🙂

Dels för att jag känner folk som åker cross = sällskap. Sen passar crossen att rulla på vägen med på vintern. Jag kan inte ha grova däck på Fiffi.

Men jag vill ha allt! Skulle jag råka gifta mig med en rik man skulle jag köpa alla cyklar man kan tänkas b

Jag vill ha en MTB, det verkar kul och så kommer det att gå bättre på Lidingö Tria (H)

Jag vill ha en MTB oxå. Sen! Just nu letar jag efter en cross till mig och räser till dottern. Men innan jag är klar med min samling ska jag ha en MTB oxå. (H)

Barnen ska få varsin MTB i julklapp. Hittade döbilliga cyklar på XXL. Hade dom funnits i min s

Morrn morrn