Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 20:32Det gick inte så bra... (#) Av kommer jag i farten men när jag ska upp igen blir det tvärstopp. (#)
Jag fattar inte hur man gör!!! Ändå har jag fått visat det för mig hur många gånger som helst. Suck...
Det gick inte så bra... (#) Av kommer jag i farten men när jag ska upp igen blir det tvärstopp. (#)
Jag fattar inte hur man gör!!! Ändå har jag fått visat det för mig hur många gånger som helst. Suck...
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 01:42Godmorgon!
Godmorgon!
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 07:22Gomorron!
Idag ska jag gosa bebis hela dagen (H:)
Gomorron!
Idag ska jag gosa bebis hela dagen (H:)
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 07:54Morrn! Vill INTE sitta inne idag när det blir strålande solsken.
Dålig frukost blev det också, latte och chokladcroasant (eller hur det nu stavas). (#)
Morrn! Vill INTE sitta inne idag när det blir strålande solsken.
Dålig frukost blev det också, latte och chokladcroasant (eller hur det nu stavas). (#)
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 08:13Latte och chokladcroissant?? Guuuud vad gott!!!! (H:)
Latte och chokladcroissant?? Guuuud vad gott!!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 08:36God Morgon!
Hade tänkt att inte springa idag men det kan inte går att låta bli 🙂 Sorry Celos!
God Morgon!
Hade tänkt att inte springa idag men det kan inte går att låta bli 🙂 Sorry Celos!
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 08:54Men va f....Camilla! Hade faktiskt tänkt springa i morse jag också men jag har ont i ryggen så den får vila en dag till, eller två, kanske tre.
Men va f....Camilla! Hade faktiskt tänkt springa i morse jag också men jag har ont i ryggen så den får vila en dag till, eller två, kanske tre.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 09:02Det är bra, vila ryggen du så den är frisk och redo för träning när jag är tillbaka. Jag sitter här och drömmer om lagom löp-temperatur, men bara för just det ändamålet annars är det bra som det är. (H)
Det är bra, vila ryggen du så den är frisk och redo för träning när jag är tillbaka. Jag sitter här och drömmer om lagom löp-temperatur, men bara för just det ändamålet annars är det bra som det är. (H)
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 09:05Celos, se nu till att din rygg blir bra så du kan träna innan Anna kommer hem 🙂 Passa på när hon drar i väg så där, ge henne inte en chans utan skaffa ett rejält försprång 😉
Celos, se nu till att din rygg blir bra så du kan träna innan Anna kommer hem 🙂 Passa på när hon drar i väg så där, ge henne inte en chans utan skaffa ett rejält försprång 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 10:04Haha, skall försöka få till försprånget. Måste ju hinna undan när piskan viner. 🙂
Haha, skall försöka få till försprånget. Måste ju hinna undan när piskan viner. 🙂