Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 07:51Gomorron godingar! (L)
Barnen är på väg till skolan och jag sitter och fnissar över mina nya blåmärken. Herregud, jag ser helt misshandlad ut. Hahaha!!
Vad händer idag? Själv ska jag städa här för barnen ska ha kompisar med sig hem i eftermiddag. Sen tä
Gomorron godingar! (L)
Barnen är på väg till skolan och jag sitter och fnissar över mina nya blåmärken. Herregud, jag ser helt misshandlad ut. Hahaha!!
Vad händer idag? Själv ska jag städa här för barnen ska ha kompisar med sig hem i eftermiddag. Sen tä
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 08:32Gomorron 🙂
Nina: Inga komplikationer efter gårdagen? 😉
Gomorron 🙂
Nina: Inga komplikationer efter gårdagen? 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 08:41Haha, nädå, jag lever än. 😉
Haha, nädå, jag lever än. 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 09:11God Morgon Nina, jag har inga blåmärken men lite seg efter gårdagens löpning. Fast på ett bra sätt:-)
God Morgon Nina, jag har inga blåmärken men lite seg efter gårdagens löpning. Fast på ett bra sätt:-)
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 08:08Gomorron
En stor balja kaffe och tidningar på paddan.Idag ska det kånkas vitvaror hos päronen
Gomorron
En stor balja kaffe och tidningar på paddan.
Idag ska det kånkas vitvaror hos päronen
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 08:43Gomorron!
Jag är dödstrött, har träningsvärk och magen bokstavligt skriker! JObbarbrallorna är på och om en timma ska jag hämta en bil jag har lånat. Sen är jag flyttgubbe resten av dagen. Börjar kunna det här nu. Har hjälp samma familj flytta 2 ggr de s
Gomorron!
Jag är dödstrött, har träningsvärk och magen bokstavligt skriker! JObbarbrallorna är på och om en timma ska jag hämta en bil jag har lånat. Sen är jag flyttgubbe resten av dagen. Börjar kunna det här nu. Har hjälp samma familj flytta 2 ggr de s
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 07:13God morgon, god morgon!!
Solen skiner och jag är på ett härligt humör. Önskar dela med mig lite av det till de som behöver.
God morgon, god morgon!!
Solen skiner och jag är på ett härligt humör. Önskar dela med mig lite av det till de som behöver.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 10:26Tack Anna, jag är oxå glad! Har träningsvärk i magen och käkarna efter en trevlig middag med ett glatt singelgäng här hemma. Nu har Linda åkt vidare och jag ska träna med min kompis A, sen blir det kvällspass.
Tack Anna, jag är oxå glad! Har träningsvärk i magen och käkarna efter en trevlig middag med ett glatt singelgäng här hemma. Nu har Linda åkt vidare och jag ska träna med min kompis A, sen blir det kvällspass.
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 06:55Gomorron!
Någon har hällt kemikalier i mina ögon medan jag sov. Det svider. Bäst jag blundar...
Gomorron!
Någon har hällt kemikalier i mina ögon medan jag sov. Det svider. Bäst jag blundar...
Quote from Rasmus Olsson on 19 November 2012, 10:11Borde tagit dubbdäcken, men behöver nya handskar ändå.
Borde tagit dubbdäcken, men behöver nya handskar ändå.