Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 11:08Aj då. Blev det en vurpa?
Aj då. Blev det en vurpa?
Quote from Rasmus Olsson on 19 November 2012, 12:37Som en glidtackling.
Som en glidtackling.
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 13:43Sicken otur. Hoppas det inte blev för många och allvarliga skador.
Sicken otur. Hoppas det inte blev för många och allvarliga skador.
Quote from Rasmus Olsson on 19 November 2012, 14:39Lite nya ventilationshål på kläderna bara. Och armbågsblod på skrivbordet.
Lite nya ventilationshål på kläderna bara. Och armbågsblod på skrivbordet.
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 04:43Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 05:45God morgon! Gick ovanligt lätt för mig att vakna och komma upp idag, men kan inte direkt påstå att jag är pigg och utvilad, hade gärna legat kvar i sängen ett par timmar till men jobbet kallar.
God morgon! Gick ovanligt lätt för mig att vakna och komma upp idag, men kan inte direkt påstå att jag är pigg och utvilad, hade gärna legat kvar i sängen ett par timmar till men jobbet kallar.
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 06:56God Morgon, för mig är det nu fredag och jag känner mig rätt så trött efter 4 arbetsdagar. Ser fram emot ledig dag i morgon 🙂
Men först ska vi alla ha en toppendag!
God Morgon, för mig är det nu fredag och jag känner mig rätt så trött efter 4 arbetsdagar. Ser fram emot ledig dag i morgon 🙂
Men först ska vi alla ha en toppendag!
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 07:45God Morgon, kaffet är klart och jag har tänt några ljus för att mysa till denna lediga dag.
Ha en bra en 🙂
God Morgon, kaffet är klart och jag har tänt några ljus för att mysa till denna lediga dag.
Ha en bra en 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 07:39Gomorron!
Dag två på brandutbildning. Stel i nacken, huvudvärk och inget kaffe än för mjölken var slut hemma. Dagens uppdrag: Att låta bli att döda en av kursdeltagarna.
Gomorron!
Dag två på brandutbildning. Stel i nacken, huvudvärk och inget kaffe än för mjölken var slut hemma. Dagens uppdrag: Att låta bli att döda en av kursdeltagarna.
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 09:28God Morgon, har tänt ljus idag med och hunnit prata med min syster. Vi ska fira henne på lördag men först ska vi gå på IKEA.
Nina, hoppas uppdraget lyckas (t+)
God Morgon, har tänt ljus idag med och hunnit prata med min syster. Vi ska fira henne på lördag men först ska vi gå på IKEA.
Nina, hoppas uppdraget lyckas (t+)