Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 09:23säger jag med frukost och kaffe bredvid 🙂 Idag ska jag träna med Johanna Lu, vi ska springa i för mig helt okänd miljö och det är första gången vi ses. Det kommer att bli kul men jobbigt med hur många backar vi vill/orkar 🙂
Ha en fin dag!
säger jag med frukost och kaffe bredvid 🙂 Idag ska jag träna med Johanna Lu, vi ska springa i för mig helt okänd miljö och det är första gången vi ses. Det kommer att bli kul men jobbigt med hur många backar vi vill/orkar 🙂
Ha en fin dag!
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 09:34God morgon allihopa!
Ny dag - nya utmaningar...i detta fallet en vecka på fettreducerad kost..
God morgon allihopa!
Ny dag - nya utmaningar...i detta fallet en vecka på fettreducerad kost..
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 06:48morrn morrn
morrn morrn
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 09:28God Morgon!
Världen är vit, det är så fint tycker jag. Kvällspass idag och tandläkarbesök innan.
God Morgon!
Världen är vit, det är så fint tycker jag. Kvällspass idag och tandläkarbesök innan.
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 09:16God Morgon! Helg 😀 Ledig (t+)
Idag blir det löpning med kompisen A, lunch och pepparkakshusbygge enl gammal tradition i Jakan, inflyttningsfest i Kärrtorp och kattgos och övernattning i Skarpnäck.
Även om jag är mött sen middagen så äter jag frukost.
God Morgon! Helg 😀 Ledig (t+)
Idag blir det löpning med kompisen A, lunch och pepparkakshusbygge enl gammal tradition i Jakan, inflyttningsfest i Kärrtorp och kattgos och övernattning i Skarpnäck.
Även om jag är mött sen middagen så äter jag frukost.
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 10:39Mojjon!!
Sitter på bussen på väg till Kungälv för lite lagtävlingar. Här ska krypas, klättras, flippas och dras. Ska bli kul!! (H)
Ha en skön dag i vinterkylan. 🙂
Mojjon!!
Sitter på bussen på väg till Kungälv för lite lagtävlingar. Här ska krypas, klättras, flippas och dras. Ska bli kul!! (H)
Ha en skön dag i vinterkylan. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 11:00Have fun 😀
Have fun 😀
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 11:44Kul, träningskompisarna är där också! Vad är det för lag du ingår i?
Kul, träningskompisarna är där också! Vad är det för lag du ingår i?
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 08:31God morgon! Lite mörbultad efter gårdagens övningar. Nu vet jag hur tunga traktordäck är. (H) Riktigt kul var det oxå!
Men det hindrar inte mig. Cykelbrallor på och ett ägg i magen. Strax ska jag och barnen cykla till en kompis och sen drar jag vidare til
God morgon! Lite mörbultad efter gårdagens övningar. Nu vet jag hur tunga traktordäck är. (H) Riktigt kul var det oxå!
Men det hindrar inte mig. Cykelbrallor på och ett ägg i magen. Strax ska jag och barnen cykla till en kompis och sen drar jag vidare til
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 07:06Gomorron!
Tillbaks till verkligheten. Idag ska jag åka till jobbet efter 7 veckors ledighet. Det är nästan lite pirrigt...
Gomorron!
Tillbaks till verkligheten. Idag ska jag åka till jobbet efter 7 veckors ledighet. Det är nästan lite pirrigt...