Quote from Jonny Persson on 9 December 2012, 09:56Svalt var namnet. Här i Täby lyckades min termometer precis krypa upp till -17,6 nu när solen är på gång.
Svalt var namnet. Här i Täby lyckades min termometer precis krypa upp till -17,6 nu när solen är på gång.
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 20:52Va? Var det så kallt i Stockholm i morse? Det kände jag faktiskt inte alls av. Tänk vad man inte blir berörd av det men inte vet om 😉
Va? Var det så kallt i Stockholm i morse? Det kände jag faktiskt inte alls av. Tänk vad man inte blir berörd av det men inte vet om 😉
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 20:55Var du i centrala Stockholm var det förmodligen inte så kallt. Strax söder om stan visade termometern -14 vid åtta tiden.
Var du i centrala Stockholm var det förmodligen inte så kallt. Strax söder om stan visade termometern -14 vid åtta tiden.
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 20:59Jag var på Söder och sedan i (gamla?) Enskede, men det förklarar saken.
Jag var på Söder och sedan i (gamla?) Enskede, men det förklarar saken.
Quote from Rasmus Olsson on 9 December 2012, 21:09Enskede är ju nästan där jag bor (och Anna skidade), men här var det bara -3 mitt på dagen.
Enskede är ju nästan där jag bor (och Anna skidade), men här var det bara -3 mitt på dagen.
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 07:15Goomårrån goomårrån! Några sista timmar att jobba, sen får jag åka hem!!! (H)
Goomårrån goomårrån! Några sista timmar att jobba, sen får jag åka hem!!! (H)
Quote from Rasmus Olsson on 10 December 2012, 08:34Morrn! på stan för första gången på en vecka. Och vilken misär! Fem dagar sen det snöade, å det är decimeter med modd och under tjock knöcklig isbark. Ett paradis för de med rullator och rullstol.
Morrn! på stan för första gången på en vecka. Och vilken misär! Fem dagar sen det snöade, å det är decimeter med modd och under tjock knöcklig isbark. Ett paradis för de med rullator och rullstol.
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 08:57God Morgon!
Ledig dag men jag ska i väg på lite ärenden. Är lite stel i benen efter löpningen i går kväll, det är märkligt vad underlaget gör skillnad. Kommer inte ihåg att det var så förra året men jag kanske har förträngt det 😉
Ha en fin dag 🙂
God Morgon!
Ledig dag men jag ska i väg på lite ärenden. Är lite stel i benen efter löpningen i går kväll, det är märkligt vad underlaget gör skillnad. Kommer inte ihåg att det var så förra året men jag kanske har förträngt det 😉
Ha en fin dag 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 04:43Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 04:46God morgon, är uppe för tidigt så nu sitter man och väntar på allt istället.
God morgon, är uppe för tidigt så nu sitter man och väntar på allt istället.