Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morrn!
Från en vitt och kallt Stockholm. -12 hemma. Sköönt! 😀

Gomorron! Halkat mig till jobbet idag i ett kritvitt vinterlandskap. 🙂

God morgon!
Utanför fönstret här på jobbet är det -19 grader och jag skulle ljuga om jag sa att jag ser fram emot att få ge mig ut och jobba idag...
...faktum är att jag överväger att köldvila både mig och hästen idag med. Igår kväll var det -21 när jag v

God Morgon, det blev sovmorgon idag. Skippar träningen jag med, behöver fixa lite och ringa några samtal och då är det bra att passa på när jag ska jobba kväll.
Vinterfagert här med och ca -8 🙂

Morrn morrn

Dags för kaffet, första mackan slank ner i ett nafs och nästa lockar.....
Ledig idag, träning, handling, fix och syjunta står på programmet.

God Morgon! Lätt snöfall och ljus himmel ute, tvättmaskin i gång och frukost i magen inne. Jag undrar vem som kokade kaffet, det var för svagt...... (#)

God morgon!

Halv åtta blev jag väckt på ett mycket härligt sätt! Glada barnskratt väckte mig, underbara syskonbarn! 🙂

Knepig start på den här dagen. Först somnade jag FÖR tidigt igår, sen vaknade jag klockan halv fem (på en lördag?!) hur pigg som helst så jag fick ge mig ut en sväng för att lyckas bli trött igen och det funkade så då somnade jag om vid sjutiden och sov..

God Morgon från ett svalt Stockholm, ca 9 minus och en tunn månskärva hälsade på mig när jag åkte till jobbet. Ha en bra dag 🙂