Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 07:10Gomorron!
Jag är trött idag... *gäsp*
Gomorron!
Jag är trött idag... *gäsp*
Quote from Torbjörn Ohlsson on 14 November 2012, 08:31...och jag är krasslig!
Men iväg till jobbet bara, man har ju inte mycket till val!
...och jag är krasslig!
Men iväg till jobbet bara, man har ju inte mycket till val!
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 08:52Jag är ledig men här ska det fixas med tvätt och sånt. Ha en bra dag snyggingar 😉
Jag är ledig men här ska det fixas med tvätt och sånt. Ha en bra dag snyggingar 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 03:43Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 06:05God morgon! Denna tråden hade jag visst råkat markera som ointressant. (#)
Nu har jag dock en fråga till Nina: Vad är det för fel på en rik man? Och är det mera rätt att rata en man för att han har för mycket pengar än för att han har för lite pengar?
O
God morgon! Denna tråden hade jag visst råkat markera som ointressant. (#)
Nu har jag dock en fråga till Nina: Vad är det för fel på en rik man? Och är det mera rätt att rata en man för att han har för mycket pengar än för att han har för lite pengar?
O
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 07:17Anna, det är inte så att jag skulle rata en man enbart för storleken på hans plånbok. Men för att vara lite fördomsfull så är det ju ofta så att en man med alldeles för mycket pengar lever ett helt annat liv än jag gör.
Jag vill ha en man med båda föttern
Anna, det är inte så att jag skulle rata en man enbart för storleken på hans plånbok. Men för att vara lite fördomsfull så är det ju ofta så att en man med alldeles för mycket pengar lever ett helt annat liv än jag gör.
Jag vill ha en man med båda föttern
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 07:18Och gomorron såklaaaart! 😀
Och gomorron såklaaaart! 😀
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 07:43Fast bara för att man har pengar betyder det inte att man inte vet dess värde och att man köper allt man kommer över. Men det är klart, har man mer pengar så köper man mer än om man inte har några pengar alls.
Sedan finns det ju grader i helvetet. Man be
Fast bara för att man har pengar betyder det inte att man inte vet dess värde och att man köper allt man kommer över. Men det är klart, har man mer pengar så köper man mer än om man inte har några pengar alls.
Sedan finns det ju grader i helvetet. Man be
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 08:03"All animals are equal but some animals are more equal than others" passar bra i sammanhanget...
"All animals are equal but some animals are more equal than others" passar bra i sammanhanget...
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 09:47God Morgon, soligt här i Kallhäll och lite kallt med. Idag ska jag pyssla här hemma, springa en runda och i kväll blir det syjunta 🙂
God Morgon, soligt här i Kallhäll och lite kallt med. Idag ska jag pyssla här hemma, springa en runda och i kväll blir det syjunta 🙂