Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 06:58Morning
Morning
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 08:28God Morgon, äter frukost och läser morgontidningen. Idag är det kvällspass på det sjuka huset och en löppass innan i regnet. Min nya träningskompis har varit sjuk men jag känner mig sporrad att träna ändå 🙂
God Morgon, äter frukost och läser morgontidningen. Idag är det kvällspass på det sjuka huset och en löppass innan i regnet. Min nya träningskompis har varit sjuk men jag känner mig sporrad att träna ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 23:34Härligt Camilla, ja du.skulle ju tjuvträna.
Härligt Camilla, ja du.skulle ju tjuvträna.
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 23:42I morse ähm förmiddags hade jag tur.
Först vaknar jag vid 5 väl tidigt att gå upp när jag ska jobba kvällspass. Jag åt gröt det brukar jag somna gott efter, det fungerade även denna gången.
Vaknar Kl 10:30 får jag sms om jag kommer på simträningen i dag.
I morse ähm förmiddags hade jag tur.
Först vaknar jag vid 5 väl tidigt att gå upp när jag ska jobba kvällspass. Jag åt gröt det brukar jag somna gott efter, det fungerade även denna gången.
Vaknar Kl 10:30 får jag sms om jag kommer på simträningen i dag.
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 07:47är det dags att säga 🙂 Solen verkar vilja visa sig och det tycker jag är skönt. Lite trist och mulet i helgen. Idag ska jag planera utbildning med två trevliga personer 🙂
Hare bäst!
är det dags att säga 🙂 Solen verkar vilja visa sig och det tycker jag är skönt. Lite trist och mulet i helgen. Idag ska jag planera utbildning med två trevliga personer 🙂
Hare bäst!
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 08:40Gomorron!
Kallt ute idag. Brrrrrrrr! Men jag ska äta frukost och klä mig varmt. Sen ska jag ut en liten sväng på crossen och träna på att hoppa på i farten. (H) Jag är inte så bra på det. Eller rättare sagt, jag kan inte det alls. Haha!
Ha en underbar d
Gomorron!
Kallt ute idag. Brrrrrrrr! Men jag ska äta frukost och klä mig varmt. Sen ska jag ut en liten sväng på crossen och träna på att hoppa på i farten. (H) Jag är inte så bra på det. Eller rättare sagt, jag kan inte det alls. Haha!
Ha en underbar d
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 16:38Ska du vara på någon Cyklocrosstävling Nina,
eller det bara träning för att hänga med cykelsällskapet?
Ska du vara på någon Cyklocrosstävling Nina,
eller det bara träning för att hänga med cykelsällskapet?
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 17:56Hasse, jag ska inte tävla. Jag tycker bara det är roligt att vara med. 😀 Min cykelguru tycker däremot att jag ska börja tävla. Men jag vägrar!! Hatar tävlingsmomentet. Får panik bara av tanken. (#) Men jag ska försöka jobba på det där. Inte för att börja
Hasse, jag ska inte tävla. Jag tycker bara det är roligt att vara med. 😀 Min cykelguru tycker däremot att jag ska börja tävla. Men jag vägrar!! Hatar tävlingsmomentet. Får panik bara av tanken. (#) Men jag ska försöka jobba på det där. Inte för att börja
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 18:28Hur gick det att hoppa på och av cykeln Nina?
Hur gick det att hoppa på och av cykeln Nina?
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 19:59Nej, det är klart tävlingar, är för många, överskattat. Det är ju kul att bli duktig på något ändå
(t+)
Nej, det är klart tävlingar, är för många, överskattat. Det är ju kul att bli duktig på något ändå
(t+)