Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morning

God Morgon, äter frukost och läser morgontidningen. Idag är det kvällspass på det sjuka huset och en löppass innan i regnet. Min nya träningskompis har varit sjuk men jag känner mig sporrad att träna ändå 🙂

Härligt Camilla, ja du.skulle ju tjuvträna.

I morse ähm förmiddags hade jag tur.
Först vaknar jag vid 5 väl tidigt att gå upp när jag ska jobba kvällspass. Jag åt gröt det brukar jag somna gott efter, det fungerade även denna gången.
Vaknar Kl 10:30 får jag sms om jag kommer på simträningen i dag.

är det dags att säga 🙂 Solen verkar vilja visa sig och det tycker jag är skönt. Lite trist och mulet i helgen. Idag ska jag planera utbildning med två trevliga personer 🙂

Hare bäst!

Gomorron!

Kallt ute idag. Brrrrrrrr! Men jag ska äta frukost och klä mig varmt. Sen ska jag ut en liten sväng på crossen och träna på att hoppa på i farten. (H) Jag är inte så bra på det. Eller rättare sagt, jag kan inte det alls. Haha!

Ha en underbar d

Ska du vara på någon Cyklocrosstävling Nina,
eller det bara träning för att hänga med cykelsällskapet?

Hasse, jag ska inte tävla. Jag tycker bara det är roligt att vara med. 😀 Min cykelguru tycker däremot att jag ska börja tävla. Men jag vägrar!! Hatar tävlingsmomentet. Får panik bara av tanken. (#) Men jag ska försöka jobba på det där. Inte för att börja

Hur gick det att hoppa på och av cykeln Nina?

Nej, det är klart tävlingar, är för många, överskattat. Det är ju kul att bli duktig på något ändå
(t+)