Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 19:10Det finns substitut för män också, även om det inte är lika kul!
Det finns substitut för män också, även om det inte är lika kul!
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:10Åsa (t+)
Åsa (t+)
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 08:20God morgon tackar för alla krya de verkar ha hjälpt idag e man frisk som en nötkärna.
God morgon tackar för alla krya de verkar ha hjälpt idag e man frisk som en nötkärna.
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 08:23Gomorron solstrålar!
Jag är i extas! Var på Raubtier igår kväll och det var det grymmaste jag varit med om. (H) Det kommer jag att leva på länge!
Nu frukost, sen vända dygnet lite så jag är redo att spinna inatt. 😉Ha en fantastiskt dag och en del av
Gomorron solstrålar!
Jag är i extas! Var på Raubtier igår kväll och det var det grymmaste jag varit med om. (H) Det kommer jag att leva på länge!
Nu frukost, sen vända dygnet lite så jag är redo att spinna inatt. 😉
Ha en fantastiskt dag och en del av
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 08:36Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 08:55Godmorgon på er alla! Sitter på tåget till Göteborg. Tyvärr står vi stilla i Landskrona pga någon/några som tycker att spåret är ett bra ställe att vara på. :-
Godmorgon på er alla! Sitter på tåget till Göteborg. Tyvärr står vi stilla i Landskrona pga någon/några som tycker att spåret är ett bra ställe att vara på. :-
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 19:00Lär det bli ja då man får nanna en timme extra (t+)
GLÖM inte NORMAL-tiden! 🙂
MÅSTE ju bara krångla till det för de med rosa dygn med mera med mera...?
Lär det bli ja då man får nanna en timme extra (t+)
GLÖM inte NORMAL-tiden! 🙂
MÅSTE ju bara krångla till det för de med rosa dygn med mera med mera...?
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 19:18Den extra timmen sitter fint ska upp kl 5 och jobba på sö
Den extra timmen sitter fint ska upp kl 5 och jobba på sö
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 06:37God Morgon ser ut att bli en fin dag idag, perfekt för våran hundpromenad här.
God Morgon ser ut att bli en fin dag idag, perfekt för våran hundpromenad här.
Quote from Funbeat user on 28 October 2012, 07:24Morrn!
Frukost avklarad i trevligt sällskap. 🙂 -6 grader och klarblå himmel. Nu är det bara snön som fattas. 😀
Morrn!
Frukost avklarad i trevligt sällskap. 🙂 -6 grader och klarblå himmel. Nu är det bara snön som fattas. 😀