Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 07:35(t+) till Jonas 😀
Godmorgon!
(t+) till Jonas 😀
Godmorgon!
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 07:42På fakirtåget till Stockholm. Tredje koppen kaffe och ändå vägrar ögonlocken att öppna sig helt....
På fakirtåget till Stockholm. Tredje koppen kaffe och ändå vägrar ögonlocken att öppna sig helt....
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 08:42Good morning! Grått, blåsigt och lite kallt i morse. Snart kommer riktiga vintern (H:)
Good morning! Grått, blåsigt och lite kallt i morse. Snart kommer riktiga vintern (H:)
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:53Camilla ett fint byts ut mot ett annat fint "skidåkning" men det kanske blir lite glapp där imellan.
Camilla ett fint byts ut mot ett annat fint "skidåkning" men det kanske blir lite glapp där imellan.
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 14:32godmorgon, var visst trött idag, men vaknade iallafall med ett mail om att jag erbjuds visning av en lägenhet här i gnesta, jag står ju inte först i kön, men det betyder ju iallafall att jag kommit frammåt i kön..
godmorgon, var visst trött idag, men vaknade iallafall med ett mail om att jag erbjuds visning av en lägenhet här i gnesta, jag står ju inte först i kön, men det betyder ju iallafall att jag kommit frammåt i kön..
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 15:07Grattis Helen. 😀
Grattis Helen. 😀
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 16:04kom på för ett halvår sedan att man kanske skulle ställa sig i kön, inser att det inte går lika fort att få önskad lägenhet som det gjorde när jag flyttade hit..
kom på för ett halvår sedan att man kanske skulle ställa sig i kön, inser att det inte går lika fort att få önskad lägenhet som det gjorde när jag flyttade hit..
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 06:47God Morgon skönt att slippa Stockholm nu på ett tag, lugnare bekvämare här ute i skogen. 🙂
God Morgon skönt att slippa Stockholm nu på ett tag, lugnare bekvämare här ute i skogen. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 07:03Godmorgon! Sitter här och smuttar på etterstarkt te som någon slags substitut till kaffet. (Se klanttråden.) (H)
Godmorgon! Sitter här och smuttar på etterstarkt te som någon slags substitut till kaffet. (Se klanttråden.) (H)
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 08:42God Morgon, höll på att skriva gudomlig morgon men det är ja kaffet som är det.
Tur att du får variation Jonas, redan de gamla grekerna sa så 🙂
God Morgon, höll på att skriva gudomlig morgon men det är ja kaffet som är det.
Tur att du får variation Jonas, redan de gamla grekerna sa så 🙂