Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 03:58Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 08:53Kaffekannan puttrar och mackorna är klara för min frukost.
Ett löppass med träningskompisen (som svarade att det ska bli asgrymt med ett löppass) innan kvällsarbetet. God Morgon
Kaffekannan puttrar och mackorna är klara för min frukost.
Ett löppass med träningskompisen (som svarade att det ska bli asgrymt med ett löppass) innan kvällsarbetet. God Morgon
Quote from Funbeat user on 20 December 2012, 05:49Go morrn!
Tidig arbetsdag, ser fram emot ledig fredag men först de sista klapparna.
Go morrn!
Tidig arbetsdag, ser fram emot ledig fredag men först de sista klapparna.
Quote from Funbeat user on 20 December 2012, 06:59Morrn! En dag kvar till två veckors ledighet (H:)
Morrn! En dag kvar till två veckors ledighet (H:)
Quote from Funbeat user on 22 December 2012, 09:28Njuter av kaffe och tidningen, lite yoga innan det är dags att gå till jobbet.
Njuter av kaffe och tidningen, lite yoga innan det är dags att gå till jobbet.
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 08:40God Morgon!
Kvällspass idag, skönt att sova ut. Var hos min bror och hans familj i går efter jobbet, vi hade så trevligt och fick så mycket god mat att jag var hemma strax före middag. Fick ett par hantlar så nu är det vara att köra på men akta golv och
God Morgon!
Kvällspass idag, skönt att sova ut. Var hos min bror och hans familj i går efter jobbet, vi hade så trevligt och fick så mycket god mat att jag var hemma strax före middag. Fick ett par hantlar så nu är det vara att köra på men akta golv och
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 10:58Hehe...vilka övningar du ska få av mig! 🙂
Hehe...vilka övningar du ska få av mig! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 07:09Otippat nog så sitter jag på jobbet igen i ett par dagar till innan det är dags att gå hem på riktigt (och för gott?). Blev förkyld av alla Stockholmsbaselusker så när jag ändå inte kan åka skidor på min semester så ställde jag in den helt och hållet. Kun
Otippat nog så sitter jag på jobbet igen i ett par dagar till innan det är dags att gå hem på riktigt (och för gott?). Blev förkyld av alla Stockholmsbaselusker så när jag ändå inte kan åka skidor på min semester så ställde jag in den helt och hållet. Kun
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 09:13God Morgon!
Mulet idag men jag vaknade och kände att jag var hungrig och sugen på kaffe. Inte lika "illa" som oftast men kaffesuget ser jag som ett sundhetstecken 🙂
God Morgon!
Mulet idag men jag vaknade och kände att jag var hungrig och sugen på kaffe. Inte lika "illa" som oftast men kaffesuget ser jag som ett sundhetstecken 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 09:50Det för årets sista dag, jag ska till vänner och fira i kväll. Sover över hos andra vänner och vi brukar fira nyåret ett helt dygn så jag vet aldrig när jag kommer hem. Skönt att ta det lugnt med vänner och det ska jag göra 🙂
Det för årets sista dag, jag ska till vänner och fira i kväll. Sover över hos andra vänner och vi brukar fira nyåret ett helt dygn så jag vet aldrig när jag kommer hem. Skönt att ta det lugnt med vänner och det ska jag göra 🙂