Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 09:08God Morgon, sitter här med kaffe och morgontidning. Ska hinna med lite träning innan det är dags att åka till jobbet.
God Morgon, sitter här med kaffe och morgontidning. Ska hinna med lite träning innan det är dags att åka till jobbet.
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 09:12God Morgon, har förhoppningsvis motat undan träningsvärken med stretching. Frukost och träning innan kvällsarbete på det sjuka huset. Utanför fönstret är hela världen vit men jag tror att det är rimfrost som ligger vackert över allt 🙂
God Morgon, har förhoppningsvis motat undan träningsvärken med stretching. Frukost och träning innan kvällsarbete på det sjuka huset. Utanför fönstret är hela världen vit men jag tror att det är rimfrost som ligger vackert över allt 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 09:23Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2013, 10:58Latte å choklad å fluff (fel tråd kanske). Men vi har kickoff inför Mallis
Latte å choklad å fluff (fel tråd kanske). Men vi har kickoff inför Mallis
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 05:48Dags för mig att stiga upp, sista arbetsdagen av 6 st. Det ska bli skönt att vara ledig i morgon. Ha en toppendag allihop 🙂
Dags för mig att stiga upp, sista arbetsdagen av 6 st. Det ska bli skönt att vara ledig i morgon. Ha en toppendag allihop 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 08:07Kaffet är klart, hade svårt att somna i går kväll efter två trista besked sent på kvällen men känner mig utsövd i alla fall.
Ha en bra dag och sköt om er!
Kaffet är klart, hade svårt att somna i går kväll efter två trista besked sent på kvällen men känner mig utsövd i alla fall.
Ha en bra dag och sköt om er!
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 08:09Godmorgon! Ingen feber idag, inte än i alla fall. Nu ska jag bara hålla hostani schack. (#)
Godmorgon! Ingen feber idag, inte än i alla fall. Nu ska jag bara hålla hostani schack. (#)
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 08:12Fortsätta krya på dig (L)
Fortsätta krya på dig (L)
Quote from Rasmus Olsson on 9 January 2013, 10:10klockan är 10 och Elv... Bruse har anlänt byggnaden. Långa kvällschatt kommer ta livet av mig (H:)
klockan är 10 och Elv... Bruse har anlänt byggnaden. Långa kvällschatt kommer ta livet av mig (H:)
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 09:43Morrn morrn
Morrn morrn