Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Det samma till Heff och alla andra 🙂

Det verkar bli fint väder idag och jag har inte orkat träna på en vecka så det får blir både promenad och träning idag.

Du sprang ju inatt, har du inte reggat det?

Go Morrn! Solsken och jag är ledig 🙂 Pappa och jag ska åka längdskidor och det är bara att bylsa på en massa kläder för mig termometer vid väggen sa - 10 nyss.
Men först lite kaffe.

Här i Dalarna är det lite varmare (!) än i Stockholm idag och det kommer någon enstaka snöflinga då och då. Bäst att passa på att åka någon mil eller så innan den värsta kylan sveper in även här. Risk för att det inte blir någon skidåkning alls i helgen o

Pappa ringde nyss och vi kom överens att åka ut lite senare när det blivit varmare. Fast mackor och varm blåbärssoppa blir det ändå 🙂

Burr Jessie...

Det finns en fördel i mina ögon när det är så här kallt, folk håller sig inne i helgen. Annars går d

Men Camilla? Det ska väl bli KALLARE även där du är? Klarnar det upp så blir det ju blixtfort -15. Jag skyndar mig ut nu medans det fortfarande finns moln på himlen.

-14 hos mig. 😀

Jessie, här är det redan strålande solsken (H) Blir nog varmare inom två timmar.

Trodde jag hade vaknat tidigt men så blev jag påmind om att så här års på mina breddgrader så går solen upp ca 8.30.......

Sitter vid datorn iklädd nytvättade skidåkarkläder och tacksam över att här bara är -7. 😀
Nu bär det av ut till Djupdalsvägen för lite skidåkning innan det blir sport på TV resten av dagen sen. 😉

Go Girl 😀